آیت‌الله شهید سلیمانی همواره برای خدمت به مردم در تلاش بود
کد خبر: 4137031
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

آیت‌الله شهید سلیمانی همواره برای خدمت به مردم در تلاش بود

استاندار مازندران در آیین تشییع آیت‌الله سلیمانی در بابلسر گفت: آیت‌الله شهید سلیمانی، در عمر با برکت خود همواره برای خدمت به مردم در تلاش بود.

آیت الله سلیمانی، در عمر با برکت خود همواره برای خدمت به مردم در تلاش بود.

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، در آیین تشییع پیکر مطهر آیت‌الله سلیمانی در بابلسر  گفت: ایشان در عمر با برکت خود همواره برای خدمت به مردم در تلاش بودند و این استقبال باشکوه از پیکر ایشان نشان‌دهنده آن است که علما و روحانیون همواره در قلب مردم جای دارند.

وی افزود: در این آیین باشکوه مردم ولایتمدار بابلسر نشان دادند که سوگوار هستند و از دست دادن این شهید والامقام برایشان حزن‌انگیز است.

حسینی‌پور تصریح کرد: بار دیگر شهادت آیت‌الله سلیمانی که همواره در مکتب قرآن و اهل بیت(ع) در تکاپو بودند را به محضر مردم ولایتمدار مازندران و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار مازندران افزود: ایشان در سیستان و بلوچستان سال‌ها خدمت کردند و عمر بابرکت خود را صرف افزایش روز افزون وحدت و همدلی در بین شیعه و سنی کردند که این کار بسیار ارزشمند است.

گفتنی است، پیکر مطهر شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری با حضور آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، حسینی‌پور، استاندار مازندران، شفقت، معاون وزیر کشور، حجت‌الاسلام ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی فراجا، حجت‌الاسلام نوری، معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، مدیرعامل بانک ملی کشور، نمایندگان مجلس، معاونان استاندار، مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور استان در بابلسر تشییع شد. ‎

آیین تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله سلیمانی در قم، روز شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه ساعت 8:30 از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواهند خواند.

انتهای پیام
captcha