سه روز عزای عمومی در استان مازندران اعلام شد
کد خبر: 4136762
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

سه روز عزای عمومی در استان مازندران اعلام شد

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند و ‎سه روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی شهادت آیت الله سلیمانی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمد‌باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند. ‎

متن کامل این پیام مشترک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، روحانی متعهد، متقی، فرهیخته و عالم مجاهد و انقلابی، یار دیرین امام و رهبری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان در اقدامی جنایتکارانه، موجب تالم، اندوه و تأثر فراوان اینجانبان گردید.

آیت‌الله سلیمانی در زمره روحانیون عالم و عاملی بود که برای تحصیل فضایل انسانی محضر بزرگانی چون آیت‌الله العظمی شیخ محمد کوهستانی و اساتید حوزه‌های معظم مشهد و قم را درک نمود و پس از تربیت و پرورش در مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، همه همت خود را برای ترویج معارف الهی، نهضت حسینی (ع) و انقلاب اسلامی به‌کار بست تا در پایان حیات گرانسنگ خود به «وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا» نائل گردید.

ایشان در میدان‌های خطیر ایثار برای انجام رسالت خویش، روحیه‌ای بلند و عزمی جزم داشت و در کسوت‌های مختلف خدمتگزاری به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی وافر نمود و در مصادری که ایفای نقش کرد، مؤثر و کارآمد بود و مورد اقبال و توجه مردم قرار داشت و روحیه جهادی او در امور، از او چهره‌ای مجاهد و مردمی ساخته بود.

اینجانبان، شهادت این عالم متقی و جهادگر و وفادار به آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری را به جامعه معظم روحانیت کشور و استان مازندران، به‌ویژه شهرستان‌های بابلسر و سوادکوه، علمای اعلام و دانشگاهیان، بیت مکرم و مردم ولایتمدار دیار علویان تسلیت می‌گوییم و از آستان خداوند سبحان، برای آن عالم ربانی غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

به همین مناسبت و در پی شهادت این روحانی والامقام سه روز عزای عمومی در استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha