منویات رهبری با رشد تولید و کار زیاد محقق می‌شود
کد خبر: 4136310
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

منویات رهبری با رشد تولید و کار زیاد محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کارگر ماهر نیاز جامعه امروز است، گفت: اگر تولید رشد کند و کار زیاد شود، تحقق منویات رهبری را شاهد خواهیم بود.

ارسالی / تحقق منویات رهبری، رشد تولید و کار زیاد است

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، چهارم اردیبهشت ماه در نشست با تشکل‌های کارگری استان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و خداقوت به جامعه کاگری این خطه از شمال کشور، گفت: امید است حق و حقوق این قشر به درستی ادا شود.

وی افزود: رسیدگی به جامعه کارگری نباید به یک روز و یک هفته ختم شود بلکه در طول سال باید برای رفع مشکلات این قشر تلاش شود.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: مطابق متون دینی خداوند خود را به عنوان یک کارگر معرفی می‌کند و افتخار تمام اولیای دین این است که یک کارگر بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کار باید زیاد باشد زمینه سوءاستفاده از کارگران فراهم نشود، خاطرنشان کرد: باید کاری کرد تا کار فراوان باشد و صاحبان کار برای تأمین کارگر دغدغه داشته باشند. آن‌وقت می‌توان نرخ و دستمزد را به‌درستی مشخص کرد.

وی اظهار کرد: کارگر ماهر نیاز جامعه امروز است، مقام معظم رهبری طی این سال‌ها رشد تولید،‌ مانع‌زدایی‌ها، پشتیبانی و حمایت از تولید را دغدغه‌مند هستند، تولید اگر رشد کند و کار زیاد شود، تحقق این منویات رهبری را شاهد خواهیم بود.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه کار باید انحصار خارج شود، تأکید کرد: نباید یک عده‌ای تولید کار کنند و عده‌ای کارگر باشند بلکه باید با ایجاد تعاونی‌ها اقتصاد به مردم واگذار شود؛ یعنی کارگران خودشان کارفرما شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه متأسفانه روند اجرای اصل ۴۴ مطلوب نیست، اظهار کرد: اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی که تصدی‌گری را از دولت می‌گیرد و نظارت را به دولت واگذار می‌کند، تقویت معیشت و اقتصاد قشر کارگری و آسیب‌پذیر جامعه را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه صاحبان کار برای تأمین مواد اولیه با مشکل مواجهند،‌ اظهار کرد: نیاز است موانع در حوزه تولید شناسایی و رفع شود تا مهار تورم و رشد تولید را شاهد باشیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه کاگران باید از ایمان،‌ تعهد و اخلاص برخوردار باشند،‌ افزود: روزه‌خواری بین کارگران زیبنده نیست، باید اقامه نماز مورد توجه باشد. همچنین تغذیه فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی جامعه کارگری باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام
captcha