کمک 20 میلیارد تومانی خیران مازندران به زندانیان غیرعمد مشمول کمک
کد خبر: 4135513
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
استاندار مازندران بیان کرد:

کمک 20 میلیارد تومانی خیران مازندران به زندانیان غیرعمد مشمول کمک

استاندار مازندران در نشست ستاد دیه استان گفت: برای آزادی ۱۶۴ زندانی غیر عمد مشمول کمک ستاد دیه استان، ۴۶ میلیارد تومان نیاز است که در جشن گلریزان امروز، خیرین استان حدود ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را متقبل شدند.

خیرین استان حدود ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را متقبل شدند

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، نشست ستاد دیه مازندران  30 فروردین با حضور استاندار مازندران و اعضای این ستاد و خیرین مازندرانی در محل استانداری مازندران برگزار شد.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در این نشست، گفت: برای آزادی ۱۶۴ زندانی غیر عمد مشمول کمک ستاد دیه استان، ۴۶ میلیارد تومان نیاز است که در جشن گلریزان امروز، خیرین استان حدود ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را متقبل شدند.

وی افزود: خیران مدرسان درس اخلاق جامعه هستند و خیرانی که در آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت می‌کنند، در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش‌آفرینی دارند.

حسینی‌پور تصریح کرد: برای فراگیری آزادی زندانیان از سوی خیرین، باید بیش از پیش تبلیغ کرد.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه کمک‌های خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد باید برای فرد خیر شفاف‌سازی شود، خاطرنشان کرد: آزادی یک زندانی جرایم مالی سبب نجات یک خانواده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران نسبت به بسیج خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد اقدام کنند، اظهار کرد: زندانیان با جرایم غیر عمد، صد البته به تشخیص کارشناسان و نیازمندان واقعی به کمک، باید هر چه زودتر آزاد شوند.

حسینی‌پور بیان کرد: فرمانداران با تعامل بیشتر با ستاد دیه استان مازندران در کمترین زمان ممکن به کمک خیرین درصدد نجات و آزادی زندانیان غیر عمد باشند تا فروپاشی خانواده این افراد رخ ندهد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دست تک تک خیرین استان را به گرمی می‌فشارم، ادامه داد: خیرین با کار نیک، ضمن رضایتمندی خدا، بندگان زیادی را خشنود می‌کنند.

وی در پایان افزود: استانداری مازندران در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، امسال ۲۰۰ میلیون تومان کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha