معرفی فرهنگ بومی مازندران مورد توجه نویسندگان باشد
کد خبر: 4134846
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

معرفی فرهنگ بومی مازندران مورد توجه نویسندگان باشد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: معرفی فرهنگ بومی مازندران از سوی نویسندگان و ناشران این خطه از شمال کشور مورد انتظار است.

نشست هم‌اندیشی با نویسندگان و ناشران ۲۱ کتاب بومی مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدعلی علوی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز، ۲۸ فروردین در نشست هم‌اندیشی با نویسندگان و ناشران ۲۱ کتاب بومی مازندران که در حاشیه نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، با اشاره به  فعالیت ۲۵۸ ناشر در استان، گفت: ۹۲۶ عنوان کتاب با شمارگان ۸۰۴ هزار و ۴۸۰ درسال گذشته از سوی این ناشرین روانه بازار نشر شد. 

وی به وعده حمایتی استاندار مازندران از فعالان حوزه کتاب در بحث تأمین کاغذ نویسندگان اشاره کرد و افزود: تحقق این مساعدت نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران از سوی دستگاه فرهنگ و هنر استان پیگیری می‌شود.

علوی به رونمایی ۲۱ عنوان کتاب بومی در این نمایشگاه که ویژه ماه رمضان برپا شده اشاره کرد و یادآور شد: ۴۵ عنوان کتاب از ۹۲۶عنوان کتابی که سال گذشته از سوی ناشران استان روانه بازار نشر شده بومی بوده است.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران با بیان اینکه تلاش داریم از ظرفیت شبکه تبرستان و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان برای معرفی فرهنگی بومی دیار علویان استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اینکه نمایندگان ۴۳ ناشر ملی و ۱۳ ناشر استانی در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان حضور دارند.

وی اظهار کرد: چهار هزار عنوان کتاب در بیش از ۴۰ غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

علوی در پایان گفت: محصولات تولیدکنندگان کشور در حوزه عفاف و حجاب با نازلترین قیمت و بدون واسطه در این غرفه عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha