افتتاح دومین جشنواره قرآنی در اراک
کد خبر: 4134381
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

افتتاح دومین جشنواره قرآنی در اراک

مسئول خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک از برپایی دومین جشنواره و نمایشگاه قرآنی به همت این مرکز و هکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تبلیغات اسلامی استان ویژه ماه مبارک رمضان در اراک خبر داد.

جشنواره قرآنی اراک

مهدی خان‌آبادی، مسئول خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه قرآنی به همت این مرکز و هکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تبلیغات اسلامی استان خبر داد و افزود: این جشنواره قرآنی از امروز، 26 فروردین فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه و جشنواره قرآنی - هنری ویژه ماه مبارک رمضان از 26 فروردین در قلعه‌وکیل اراک افتتاح و تا 30 همین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: خوشبختانه این جشنواره سال گذشته مورد استقبال خوب عموم مردم و جامعه قرآنی قرار گرفت.

خان‌آبادی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان از ساعت 15:30 تا 17:30 هر روز می‌توانند به قلعه وکیل، موزه صنایع دستی، حدفاصل پل برق و خیابان شریعتی، پایین‌تر از کلیسا مراجعه کنند، اضافه کرد: این جشنواره قرآنی با برنامه‌هایی همچون مسابقه حضوری ویژه بزرگسالان، نقاشی ویژه کودکان، قصه‌های قرآن، قرائت قرآن، نمایشگاه کتاب همراه است.

مسئول خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک در پایان بیان کرد: بازدید برای عموم آزاد و برای مراکز، مؤسسات و خانه‌های قرآن وعترت با ارائه معرفی‌نامه از مراکز قرآنی رایگان است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره 09182582970 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha