جاذبه‌های گردشگری محور ارتباطات جهانی شود
کد خبر: 4130445
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

جاذبه‌های گردشگری محور ارتباطات جهانی شود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران استان گردشگری است، گفت: روستاها و جاذبه‌های گردشگری استان باید محور ارتباطات جهانی شوند.

احیای اقتصاد روستا از طریق شبکه اطلاعات ملی مهم است

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، ۹ فروردین در نشست با اسماعیل اعزی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است، هرچه انسان ها را به یکدیگر بیشتر وصل کنیم رشد مجموعه بشریت بیشتر می‌شود چرا که هر انسانی یک مجموعه مداربسته است و ارتباط این مجموعه‌ها با یکدیگر یک مجموعه بزرگ را می‌سازد.

وی افزود: ارتباطات اساس تمدن است و زیرساخت‌ترین زیرساخت‌ها همین ارتباطات است.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: مدت‌هاست که شعار دولت الکترونیک داده شده اما عملاً در موفقیت و رشد چندان مطلوب نبوده است، اکنون نیز دولت هوشمند مطرح است که تحقق این مهم با کم و کاستی‌های دولت الکترونیک دور از انتظار است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به معایب و مزایای ارتباطات برای جامعه انسانی، خواستار توسعه ارتباطات و مدیریت این حوزه با هدف بهره‌برداری در بُعد مثبت از این تکنولوژی روز شد و خاطرنشان کرد: فضای مجازی پاک باید در اختیار مردم قرار گیرد، در ارتباطات معنوی انسان با خالق نیز شیاطین ورود می‌کنند و طمع در مداخله دارند، قطعاً در ارتباطات دنیایی نیز انواع نفوذی‌ها و سیاه‌نمایی‌ها، مدیریت برافکار عمومی و ... را شاهد هستیم که باید مراقبت شود.

وی اظهار کرد: به موازات توسعه فناوری، اطلاعات و ارتباطات باید مدیریت شود تا ارتباطات پاک در اختیار جامعه قرار داده شود، مهمترین حق‌الناس این که در بستر ارتباطات که ایجاد شد زیرساخت نظارتی و حقوقی ایجاد نشود و این زیرساخت قتلگاه نسل نو شود.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه استفاده سالم از ارتباطات نیازمند کار فرهنگی است، اذعان کرد: اقتصاد دیجیتالی و دورکاری و احیای اقتصاد روستا از طریق شبکه اطلاعات ملی مهم است و باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران استان گردشگری است باید از ارتباطات برای توسعه این حوزه بیش از پیش بهره گرفته شود، افزود: روستاها و جاذبه‌های گردشگری استان باید محور ارتباطات جهانی شوند.

انتهای پیام
captcha