تلاوت و تفسیر روزانه قرآن در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر
کد خبر: 4129611
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

تلاوت و تفسیر روزانه قرآن در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر

تلاوت قرآن و تفسیر روزانه قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان، از سوی مرکز فرهنگی افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رمضان شجاعی

حجت الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنای مازندران، ضمن تبریک فرا رسیدن دو بهار قرآن و طبیعت، با بیان اینکه پیامبر اکرم(ع) در مورد فضیلت ماه رمضان می‌فرمایند که ماه رمضان، ماه رحمت، برکت و مغفرت الهی است، گفت: به این مناسبت از نخستین روز این ماه از سوی مرکز فرهنگی افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برنامه‌های متنوع قرآنی در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاوت قرآن و تفسیر روزانه قرآن کریم از جمله برنامه‌هایی است که به طور روزانه تا عید فطر شاهد برگزاری آن در محل امامزاده ابراهیم(ع) هستیم.

شجاعی تصریح کرد: تفسیر روزانه قرآن از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مسیبی، مفسر قرآن کریم و مدرس حوزه علمیه قم، هر روز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه ترتیل روزانه قرآن کریم نیز در مسجد آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد. خاطرنشان کرد: در این محفل قرآنی، قاریان ممتاز کشوری به قرائت آیات کلام الله مجید خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha