همایش «نماز و جهاد تبیین» در ساری برگزار شد
کد خبر: 4129150
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

همایش «نماز و جهاد تبیین» در ساری برگزار شد

همایش ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی مازندران با عنوان «نماز و جهاد تبیین» به میزبانی سازمان حج و زیارت، ۲۸ اسفند با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، همایش ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی مازندران با عنوان «نماز و جهاد تبیین» به میزبانی سازمان حج و زیارت، ۲۸ اسفند با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در این همایش با اشاره به  اهمیت مهیا کردن فرصت اقامه نماز به موقع برای اقشار مختلف جامعه به ویژه در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران که این خطه از شمال کشور را برای مسافرت برمی‌گزینند، گفت: امیدواریم در ایام پیش رو در ایفای نقشمان در اقامه نماز موفق باشیم.

وی افزود: نماز و جهاد تبیین می‌تواند دو مصداق داشته باشد، یکی اینکه در کنار نماز، جهاد تبیین داشته باشیم، دوم اینکه خود نماز بزرگ‌ترین جهاد تبیین است.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: در کنار نشان دادن نقاط قوت، امیدآفرینی داشته باشیم چرا که دشمنان تلاششان را می‌کنند تا نقاط ضعف را برجسته کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه نماز، ولایی بودن است، خاطرنشان کرد: نماز مبارزه‌کننده با آسیب‌های اجتماعی است. وظیفه ما نهی از فحشا و منکر است، باید حقیقت نماز را زنده و شکوفا کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌افکنی دشمنان انقلاب در جامعه، خواستار امیدآفرینی از سوی ائمه جماعات ادارات شد و گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی مورد توجه ائمه جماعات قرار گیرد.

آیت‌الله محمدی لائینی اظهار کرد: نماز یکی از مهم‌ترین واجبات شرعی است که می‌تواند زمینه‌ساز کاهش آسیب‌هایی اجتماعی باشد.

انتهای پیام
captcha