حفظ حرمت ماه رمضان مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد
کد خبر: 4128676
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

حفظ حرمت ماه رمضان مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد

امام جمعه ساری با بیان اینکه حفظ حرمت ماه رمضان مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد،گفت: برخورد با روزه‌خواری در ملأعام مورد انتظار است.

حآیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، امروز، ۲۶ اسفندماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم، گفت: چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به‌دست آورد.

وی با اشاره به سالروز رحلت سیداحمد خمینی(ره) فرزند خلف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: سیداحمد که یار و مشاور رهبر انقلاب بود در دفاع از امام خامنه‌ای فرمودند: کسی که با ایشان زاویه بگیرد اون راه آمریکا را رفته است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: نوروز و نو شدن سال را در پیش داریم، امید است سالی  پرخیر و برکت در پیش روباشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ماه رمضان ماه مهمانی خدا و ماه نزول قرآن کریم را در پیش داریم، اظهار کرد: بهره‌گیری از فیوضات این ماه و دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی به تقارن ماه رمضان با نوروز اشاره و خواستار نظارت بیش از پیش مسئولان بر بازار و قیمت اجناس مورد نیاز مردم شد و اظهار کرد:  حفظ حرمت ماه رمضان مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد، برخورد با روزه خواری در ملأ عام مورد انتظار است.

آیت‌الله محمدی لائینی بر لزوم تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تأکید کرد و گفت: باید علاوه بر تسریع در روند ارائه خدمت به مراجعین، تکریم آنها مورد توجه باشد.

انتهای پیام
captcha