سه معرفتی که در زمان غیبت امام عصر بدان نیاز داریم
کد خبر: 4128566
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

سه معرفتی که در زمان غیبت امام عصر بدان نیاز داریم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما در زمان غیبت به سه معرفت مهم؛ معرفت به خدا، به رسول و به حجت نیاز داریم، تا حق را از باطل تشخیص دهیم و مانند دوران جاهلیت عمل نکنیم.

باید صاحب جهان و انسان را بشناسیم تا به اسم آزادی به تمام مقدسات توهین نشودبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۲۵ اسفند طی سخنانی گفت: در جنگ ترکیبی و فرهنگی، خواهران طلبه، مایه افتخار هستند که در این میدان ضد ارزش و مظاهر فرهنگی غرب به عنوان سربازان و افسران این مبارزه گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) افزود: ما در زمان غیبت به سه معرفت مهم؛ معرفت به خدا، به رسول و به حجت نیاز داریم، تا حق را از باطل تشخیص دهیم و مانند دوران جاهلیت عمل نکنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به آیه 3 سوره قریش، گفت: معرفت به خدا اساس کار است و باید صاحب جهان و انسان را بشناسیم تا به اسم آزادی به تمام مقدسات توهین نشود و اگر خدا را بشناسیم راهنمای زندگی را هم خواهیم شناخت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه  امروز حجت‌شناسی بسیار مهمتر از رسول و خداشناسی است، اظهار کرد: برهان شناخت حجت است، لذا جامعه نیاز مبرم به شناخت حجت دارد.

وی اظهار کرد: لطف خفی دو معنا دارد، اول اینکه خداوند نعمت خود را پنهان کند و دیگری این است که لطف خود را در سیمای قهر نشان دهد، یعنی به ظاهر بلاست اما در واقع لطف خدا می‌باشد.

آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد: در عصر غیبت که حجت خدا مخفی شده است، به دنبال کسی باشید که عَلَم به دست اوست.

انتهای پیام
captcha