جبهه رسانه‌ای غرب منکر ارائه خدمات به بانوان در جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4127982
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
آیت‌الله محمدی نائینی:

جبهه رسانه‌ای غرب منکر ارائه خدمات به بانوان در جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جبهه رسانه‌ای غرب در تلاش هست نشان دهد که جمهوری اسلامی هیچ نوع خدمتی به بانوان ارائه نداده است.

آیت الله مخمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۲۲ اسفند در نشستی در حوزه علمیه بانوان نورالزهرا (س) ساری، گفت: عواملی که انسان را دچار خشم، غضب و عذاب خدا می‌کند و عواملی که انسان را مشمول رحمت الهی می‌کند، در قرآن و احادیث بیان شده که بیان آنها خودش بزرگ‌ترین سعادت است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، تصریح کرد: حضرت فرمودند که شما را از ایام الله می‌ترسانم و بر حذر می‌دارم، یعنی اگر خدای ناخواسته عوامل هلاکت را در خودمان ایجاد کنیم، ما هم با یک یوم الله از بین می‌رویم، همان طور که رژیم سلطنتی از بین رفت.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: یکی از عوامل بسیار مهم برای مستدام بودن عنایات خدا مسئله شکر نعمات است، خداوند از ناشکری بسیار بدش می آید و از بنده شاکر بسیار خشنود است، فلسفه تذکر نعمت‌های خدا، شکر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خداوند ناسپاسان را به سه دسته تقسیم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها فقط ناسپاس بوده و شکرگزار نیستند، دسته دیگر نه تنها شکر نمی‌کنند بلکه نعمت­‌ها و خوبی‌ها را انکار می‌کنند، بعضی در کنار ناشکری از نعمت‌ها برای جامعه عذاب درست می‌کنند، نعمت‌ها را تبدیل به کفر و فرصت‌ها را تبدیل به تهدید می‌کنند.

وی اظهار کرد: نشانه حق‌شناسی، حق‌سپاسی است، خداوند دارای فضل است اما اکثر مردم شکر نمی‌کنند، الان جبهه رسانه‌ای غرب در تلاش هست نشان دهد که جمهوری اسلامی هیچ نوع خدمتی به بانوان ارائه نداده است، کفر یعنی پوشاندن‌ که در قرآن آمده است.

آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد: آزادی نعمت است اما یک عده‌ای از آزادی ولنگاری‌ها، توهین به مقدسات در کشورهای غربی و غیره را به‌وجود می‌آورند، از علم، سلاح‌های کشتار جمعی با هدف سرکوبی ملت‌های فقیر دنیا تولید می‌کنند، پس اگر علم در مسیر خدا نباشد، مسلسل‌ساز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خوب این است که طلاب ما هم شکرکننده باشند، هم جامعه را به نعمت‌های خدا و شکر آن ها تشویق کنند، به فرقه سازی‌های خطرناک و گمراه‌کننده اشاره کرد و گفت: جریاناتی همچون یمانی‌ها که تبدیل به استخوان در گلو شدند خطرشان از منافقین و تروریست‌ها بدتر است، هم­چون داعشی‌ها اعتقادی هستند، از هیچ، جریانی ساختند که عاشق و مرید پیدا کرده است، اینها از نعمت بزرگ‌ترین بلا و عذاب را با ایجاد فرقه‌های دروغین ساختند‌.

آیت‌الله محمدی لائینی در پایان با بیان اینکه از نعمت‌های خداوند نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امروز بر ماست که در حوزه مهدویت کار کنیم با فرقه‌های انحرافی آشنا شده و مبارزه علمی و منطقی داشته باشیم و خدای بزرگ را به‌خاطر نعمت وجود امام زمان (عج) شکر کنیم. شکر یک فریضه و واجب شرعی است و خداوند بر ناشکری عذاب داده است. نگاه کردن به کمبودها انسان را نسبت به خدا معترض و شاکی بار می‌آورد، باید فکر کرده و شکرگزار بوده و دعوت به شکر کنیم.

انتهای پیام
captcha