جشن بزرگ منتظران مهدی به مناسبت نیمه شعبان در قائمشهر برگزار شد
کد خبر: 4127059
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

جشن بزرگ منتظران مهدی به مناسبت نیمه شعبان در قائمشهر برگزار شد

جشن بزرگ منتظران مهدی0عج) به مناسبت نیمه شعبان؛ سالروز میلاد خجسته صاحب العصر و الزمان حضرت مهدی موعود(عج)، هفدهم اسفند با حضور استاندار مازندران در قائمشهر برگزار شد.

استاندار مازندران

به گزارس ایکنا از ماندران به نقل از استانداری مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، جشن بزرگ منتظران مهدی(عج) به مناسبت نیمه شعبان؛ سالروز میلاد خجسته صاحب العصر و الزمان حضرت مهدی موعود (عج)، هفدهم اسفند، با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس، فرماندار قائمشهر، برخی مدیران استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

 سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، در این آئین ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت امام زمان(عج) عنوان کرد: موضوع مهدویت، انتظار و ظهور قائم آل محمد(ص) درشمار بنیادی‌ترین مسائل دینی، اعتقادی و اسلامی به ویژه از منظر اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی با اشاره به توجهی که دین‌پژوهان جهان و محققان علوم دینی به مسئله مهدویت دارند، بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دوره معاصر و زمانی که زورگویان و جائران دنیا را از ظلم و جور پر کرده بودند، ندای عصر ظهور را مطرح کردند و حضرت امام در مقابل جریان ضد ظهور ایستاد.

حسینی پور تصریح کرد: امام راحل توانست امیدها را در دل انسان‌های آزاده و حقیقت جو جهان زنده و آنان را برای عصر ظهور آماده کند و توانست گفتمان انتظار و ظهور را در شرایطی که استکبار جهانی همه کشورها را تحت سلطه قرار دهد، نهادینه کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی جزو اولین‌هایی هستند که پرچم ظهور را برافراشته کردند، تصریح کرد: این ملت افتخار پرچمداری انتظار و منتظران واقعی را از آن خود کرده است و تمام این‌ها در شرایطی است که دشمنان ظهور در حال تلاش برای ناامید کردن ملت ایران هستند اما مردم ایران با انقلاب اسلامی به تمام مسلمانان جهان امید تزریق کردند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولی زمان، مسیر ظهور را دنبال می‌کند و در شرایط حساس که دشمنان ظهور در دنیای ظلم و جور کنونی تلاش دارند ملت ایران را از راه بازدارند، با شجاعت و ایستادگی به مسیرش ادامه می‌دهد.

حسینی پور اضافه کرد: ملت ایران اسلامی جزو اولین‌هایی هستند که پرچم ظهور را برافراشته کردند و این ملت افتخار پرچمداری انتظار و منتظران واقعی را از آن خود کرده است.

استاندار مازندران  با بیان اینکه مازندران دیار علویان به شمار می‌رود، گفت: امروز انتظار واقعی یعنی امیدوارکردن مردم و خدمت به مردم بزرگ ایران اسلامی افتخار محسوب می‌شود. انقلاب اسلامی با محوریت ولی زمان مسیر ظهور را طی می‌کند.

انتهای پیام
captcha