عاملان ناامنی مدارس شناسایی و مجازات شوند
کد خبر: 4126659
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
آیت‌الله لائینی:

عاملان ناامنی مدارس شناسایی و مجازات شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به مسمومیت دختران در مدارس که موجبات ناراحتی و اضطراب اولیای دانش‌آموزان و تشویش اذهان‌عمومی را فراهم آورده است، گفت: متأسفانه عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در مدارس و جامعه هستند که باید شناسایی و مجازات شوند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، شب گذشته، پانزدهم اسفند در آیین بزرگداشت سومین و هفتمین روز شهادت جانبار شیمیایی، شهید سیدحسن بنی‌کاظمی در مسجد مهدیه بهشهر، زادگاه این شهید والامقام، گفت: بزرگداشت و نکوداشت نام و یاد شهدا، وظیفه‌ای مهم در قبال شهداست و شهیدان بنی‌کاظمی، ییلاقی و اسدی از خانواده‌های اثرگذار در بهشهر هستند که خدمات مختلفی را به انقلاب و اسلام ارائه کردند.

وی افزود: پیش از انقلاب، خانواده بنی‌کاظمی و ابوی بزرگوار ایشان روشنگری و افشاگری‌های فراوان و حضور فعال در جنبش‌های انقلابی داشتند و انقلاب و اسلام را به جوانان شناساندند و برکات حضورشان هم چنان در جامعه جاری است.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: عاقبت شهدا پاک و روشن است و در آستانه میلاد با سعادت امام زمان(عج) امیدواریم از یاران امام عصر(عج) بوده و حکومت عدل و حق الهی به دستان امام دوازدهم شیعیان برسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه شهیدان با شهادت خود به فوز عظیم الهی رسیدند چرا که مجاهدان در راه خدا، اطاعت کنندگان از خدا و شهدا به این فوز عظیم که و رستگاری و سعادت نائل می‌شوند، خاطرنشان کرد: خداوند برای انسان‌ها دو عاقبت فوز عظیم که همان نجات و رستگاری و سعادت است و خضی عظیم یعنی بدبختی و عذاب و خفت و خواری در نظر گرفته است و انسان‌ها با رفتارشان برای خود فوز عظیم یا خضی عظیم را ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به مسمومیت دختران معصوم در مدارس که موجبات ناراحتی و اظطراب اولیای دانش‌آموزان و تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده است، گفت: متأسفانه عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در مدارس و جامعه هستند که باید شناسایی و مجازات شوند.

آیت‌الله لائینی با یادآوری به منویات مقام معظم رهبری پیرامون مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس دخترانه در کشور در آیین درختکاری، افزود: رهبری فرمودند این افراد که چنین جنایتی انجام می‌دهند، شامل عفو نخواهند بود.

یادآوری می‌شود که شهید سیدحسن بنی‌کاظمی، جانباز شیمیایی 70 درصد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و برادر شهید سیدحسین بنی‌کاظمی از شهرستان بهشهر در 12 اسفند امسال پس از تحمل سال‌ها درد و رنج به برادر و همرزمان شهیدش پیوست و با تشییع در مشهد مقدس در صحن آزادی آرام گرفت.

انتهای پیام
captcha