بصیرت‌افزایی؛ نیاز امروز جامعه
کد خبر: 4126215
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
استاندار مازندران بیان کرد:

بصیرت‌افزایی؛ نیاز امروز جامعه

استاندار مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه «این خانه با شما امن است»، گفت: یکی از نیازهای امروز این است که برای جامعه بصیرت‌افزایی کنیم، غبار بیان مطالب خلاف واقع دشمنان را بزداییم و به بیان حقیقت و ترویج آن بپردازیم.

یکی از نیازهای امروز برای جامعه بصیرت افزایی است
به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «این خانه با شما امن است»، گفت: برپایی این نمایشگاه بسیار مهم در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین برپا شده است.

وی افزود: همانطور که حضرت آقا فرمودند امروز با تهاجمی که دشمنان در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای علیه مردم انجام می‌دهند، یکی از راهکارهای مقابله با آن بصیرت‌افزایی با رمز جهاد تبیین است، یعنی اینکه بتوانیم با اسناد و مدارک و با صداقت مطالب را مطرح کنیم و به جامعه ارائه دهیم.

حسینی‌پور تصریح کرد: این نمایشگاه از نظر محتوا کار بزرگی به شمار می‌رود که در آن تلاش‌های زیادی انجام شد تا ماهیت دشمن را برای مردم روشن کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه معمولاً دشمن تلاش دارد تا رکود فکری را در کشور ترویج دهد یعنی حقیقت را غیر حقیقت در جامعه تبیین و تبلیغ کنند، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه حقایق با روش‌های حرفه‌ای بیان شده است.

وی اظهار کرد: یکی از روش‌های افشای ماهیت پلید دشمنان برای مردم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای جامعه به‌ویژه نسل جوان و افراد تأثیرگذار است؛ این نمایشگاه بخشی از سؤالات جامعه را پاسخ می‌دهد و هر انسان آزاده‌ای با نگاه حقیقت و دیدن این مباحث ماهیت پلید دشمنان را می‌شناسد.

حسینی‌پور بیان کرد: یکی از نیازهای امروز این است که برای جامعه بصیرت‌افزایی کنیم، غبار بیان مطالب خلاف واقع دشمنان را بزداییم و به بیان حقیقت و ترویج آن بپردازیم.

استاندار مازندران ضمن تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان، ادامه داد: ابداع برگزاری این نمایشگاه در چنین شرایطی ترویج این اطلاعات برای نسل جوان و گروه‌های مؤثر که بسیاری از اقشار جامعه، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha