بیش از ۲ هزار مددجوی کرمانی صاحبخانه شدند
کد خبر: 4126138
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

بیش از ۲ هزار مددجوی کرمانی صاحبخانه شدند

همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد و در ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور مراسم واگذاری ۲ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.

مسکن مددجویی

به گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد و در ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور، رئیس کمیته امداد کشور، رئیس بنیاد مسکن و وزیر راه و شهرسازی، مراسم واگذاری ۲ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان امروز، ۱۴ اسفندماه در استانداری کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم بیان کرد: با همکاری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره)، خیرین و بنیاد علوی، همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد انجام شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری واگذاری ۳ هزار و ۴۱۱ واحد مسکونی در کرمان در دست اقدام بود، افزود: امروز ۲ هزار و ۱۱۳ واحد به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد و کرمان دومین استان کشور از نظر تعداد واحدها است.

عسکری‌نژاد از هزینه نزدیک به سه میلیارد ریال از محل مساعدت بلاعوض امداد و کمک خیران برای ساخت واحدها خبر داد و تصریح کرد: سعی می‌کنیم با تکمیل واحدهای باقیمانده تا پایان سال آینده مددجوی فاقد مسکن در روستاها نداشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان گفت: به ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان، ودیعه و اجاره مسکن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha