هیئت‌های مشاوره مردمی به کمک فرهنگسراهای شیراز می‌آیند
کد خبر: 4125974
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

هیئت‌های مشاوره مردمی به کمک فرهنگسراهای شیراز می‌آیند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از استفاده از ظرفیت مشاوره گروه‌های مردمی اعم از یاوران شورا، ائمه جماعات، فرماندهان بسیج و... فرهنگسراهای این کلان‌شهر خبر داد.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامي شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامي شهر شیراز امروز، 13 اسفندماه گفت: به منظور استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی محلات در فرهنگسراهای شهرداری با حفظ ثبات مدیریت و رویه مالی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز در چهار فرهنگسراهای رکن آباد، زیباشهر، جوادیه و محمودیه هیئت های مشاوره متشکل از یکی از ائمه جماعات، یاوران شورا، فرماندهان بسیج بانوان و آقایان مساجد محل، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و نخبگان فرهنگی، ورزشی هنری و اجتماعی محل شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا از تمامی ظرفیت‌های محلی به منظور کارآمدی و کاربردی کردن فرهنگسراها استفاده می‌شود.
مسئول کمیته محله و مسجد محوری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در آینده با تصویب کمیسیون فرهنگی شورا، هیئت‌های مشاوره در تمامی فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی تشکیل و از تمامی ظرفیت‌های استانی به ویژه نخبگان و قهرمانان فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی، ورزشی و علمی بهره برده می‌شود.

هاجری اظهار کرد:  شهروندان شیراز هر طرح و پیشنهادی در رابطه با موضوع دارند به شورا و شهرداری ارائه تا با توجه ویژه به خرد جمعی فعالیت‌ها گسترش، با نشاط و شادابی اثرگذارتر شود.

انتهای پیام
captcha