سرانه آموزشی در مازندران ۴.۸ درصد است
کد خبر: 4125578
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

سرانه آموزشی در مازندران ۴.۸ درصد است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: سرانه آموزشی در مازندران ۴.۸ درصد است که این آمار حدود پنج دهم درصد از متوسط کشوری کمتر است.

سرانه آموزشی در مازندران ۴.۸ دهم درصد است

به گزارش ایکنا از مازندران، حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، پنجشنبه یازدهم اسفندماه در نشست مشترک استاندار مازندران و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در محل استانداری مازندران برگزار شد، گفت: سرانه آموزشی در مازندران ۴.۸ درصد است که این آمار حدود پنج دهم درصد از متوسط کشوری کمتر است.

وی افزود: مقاوم‌سازی کلاس‌های درس در مازندران باید با برنامه‌ریزی اصولی و اقدام جهادی صورت گیرد.

خان محمدی تصریح کرد: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال‌های گذشته قدم‌های جدی برای نوسازی مدارس استان و کشور برداشته است که این رویه در سال های آینده هم تداوم می‌یابد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه امروز دو هزارمین مدرسه کشور در مازندران افتتاح شد که این امر نشان‌دهنده دغدغه مسئولان ارشد کشور برای افزایش سرانه آموزشی است. خاطرنشان کرد: به طور حتم طبق یک برنامه‌ریزی مدون برای نوسازی تمامی مدارس فرسوده کشور اقدام خواهیم کرد و زمانبندی برای تحقق این امر در نظر گرفتیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت سیزدهم برای ارتقای سرانه آموزشی خود را مکلف می‌داند و با طرح‌های کاربردی روند توسعه کشور در امر مدرسه‌سازی شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha