معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران با مدیر شبکه بهداشت شهرستان دیدار کرد
کد خبر: 4125541
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران با مدیر شبکه بهداشت شهرستان دیدار کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران ضمن حضور هیئت همراه با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کرد، سپس از زحمات وی قدردانی به عمل آورد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران با مدیر شبکه بهداشت شهرستان دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ حسن اسکندرپور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران، امروز 11 اسفند ضمن حضور هیئت همراه با مدیر شبکه بهداشت و کادر درمان این شهرستان دیدار و از زحمات آنها قدردانی به عمل آورد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران در این دیدار از خدمات ارزنده جامعه پزشکی تجلیل کرد، گفت: خدمات گسترده جامعه پزشکی به‌ویژه در مناطق محروم موجب دل‌بستگی بیشتر مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ مدیر شبکه بهداشت‌ودرمان همچنین کانون بسبج جامعه  پزشکی ستودنی است، افزود: این قشر در  عرصه سلامت دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در دوران درخشان دفاع مقدس شاهد جان‌فشانی کادر درمان در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم، امروزه حضورشان در صحنه‌های حساس و موردنیاز را شاهد هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر برای مقابله با همه‌گیری کرونا، درراستای حفظ و تامین سلامت مردم پزشکان بسیجی در کنار سایر کادر درمان از جان مایه گذاشتند.

وی گفت: لازم است، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها برای نسل امروز بیان شود، تا به فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده و به‌عنوان رسالت مهم بر دوش همه ماست، عمل کرده باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران در این دیدار، گفت: بسیج ایده ارزشمندی بود، که با خلاقیت امام خمینی(ره) تاسیس شد، پس به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در کنار نظام و انقلاب بوده، هم‌اکنون در زمینه‌های مختلف تخصصی از جمله مقوله سلامت سرآمد است.

مجتبی علیزاده‌اسکویی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه اعضای گروه‌های جهادی سپاه چالدران، گفت: چنانچه در کنار هم قرار گیریم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha