راهکارهای توسعه آموزش عالی مازندران بررسی شد
کد خبر: 4125312
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
در دیدار وزیر علوم و استاندار مازندران

راهکارهای توسعه آموزش عالی مازندران بررسی شد

وزیر علوم و استاندار مازندران طی دیداری در محل استانداری مازندران به بررسی راهکارهای توسعه آموزش عالی در استان مازندران و رفع مشکلات موجود پرداختند.

دیدار وزیر علوم و استاندار مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عموی استانداری مازندران، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، بازدید و افتتاح چندین طرح حوزه دانشگاهی و نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، به این استان سفر کرد.

وزیر علوم چهارشنبه، 10 اسفند در بدو ورود به استان مازندران، با حضور در مزار شهدای گمنام استانداری و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس در نشست مشترک با سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران حضور یافت.

در این دیدار راهکارهای توسعه آموزش عالی در استان مازندران و رفع مشکلات موجود بررسی شد.

ساخت و توسعه خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه دانشجویان متأهل از مواردی بود که در این دیدار مورد تأکید حسینی‌پور، استاندار مازندران قرار گرفت.

استاندار مازندران در این دیدار تأکید کرد: در صورت آغاز ساخت خوابگاه‌های جدید دانشجویی توسط وزارت علوم، ظرفیت استفاده از مشارکت خیرین در استان مازندران بالا است.

وی افزود: در استان مازندران ۱۱۹ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پزشکی وجود دارد و بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها به مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
captcha