جشن ولادت سرداران کربلا در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4124517
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

جشن ولادت سرداران کربلا در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

به‌‌مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت سرداران کربلا مراسم جشنی با سخنرانی حسین یکتا، فعال فرهنگی و اجتماعی کشور با حضور دانشجویان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

جشن دانشجویی اعیاد شعبانیهبه گزارش ایکنا از لرستان، جشن دانشجویی اعیاد شعبانیه با حضور دانشجویان دانشگاه لرستان شامگاه شنبه، ششم اسفندماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این جشن که با همکاری مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، هیئت رایة‌العباس(ع) و بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد، از تعدادی از جهادگران همچون میلاد احسانی، جهادگر فعال کمک‌کننده به سیل‌زدگان استان لرستان در سیل سال 98، تجلیل و برنامه‌های متنوع دیگری همچون پخش کلیپ، مولودی‌خوانی و مسابقه نیز اجرا شد.

حسین یکتا، فعال فرهنگی و اجتماعی کشور و جانباز دفاع مقدس در این مراسم در سخنانی به دانشجویان توصیه کرد که براساس تعالیم دین اسلام، همواره به نهاد خانواده به‌ویژه تکریم پدر و مادر، اهمیت بدهند.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس افزود: نقش و حضور جوانان در دوران دفاع مقدس، یک نقش اثرگذار و تعیین‌کننده برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور بود.

فعال فرهنگی و اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ مبتنی بر صداقت در کارها و جهاد در راه دین خداست، به دانشجویان توصیه کرد که همواره یاد و خاطره شهیدان سرافراز ایران اسلامی را پاس بدارند.

سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha