آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب استان مازندران برگزار شد
کد خبر: 4122866
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
همزمان با جشن عید مبعث در مازندران؛

آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب استان مازندران برگزار شد

آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب استان مازندران، همزمان با جشن عید مبعث، 29 بهمن ماه با حضوره نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

ئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب استان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب استان مازندران، همزمان با جشن عید مبعث، 29 بهمن ماه با حضوره نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در این آئین ضمن تبریک عید مبعث، گفت: خدا را شاکریم که ما را به دستاورد بعثت یعنی هدایت و ایمان آشنا، معتقد و باورمند کرد، از برکات بعثت، بعثتی است که در این عصر و زمان اتفاق افتاده، انقلاب اسلامی ایران تبدیل به انقلاب اسلامی جهان خواهد شد و مستکبرین جهان را از کرسی عزت و شوکت پوشالی و سیطره استکباری به زیر می آورد و براساس اراده الهی مستضعفین جهان را به حاکمیت می‌رساند.

وی افزود: خدا را شاکریم که نه تنها نقش یک مسلمان و بلکه در نقش یک مبلغ دین ظاهر شدیم و لباس پیامبر (ص) را بر تن کردیم، وظیفه و رسالت ایشان را بر دوش کشیدیم و قبول کردیم که وارثان پیامبرانمان باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: رسالتی که به پیامبران واگذار شده هم شیرینی دارد و هم تلخی، شیرینی‌های نهفته در تلخی‌ها به مراتب شیرین‌تر است، ما وارثان آن بزرگواران باید همه را اعم از شیرینی و تلخی‌ها را بپذیریم، پوشیدن این لباس پوشیدن لباس ترویج و تبلیغ دین است.

نماینده ولی فقیه درمازندران خاطرنشان کرد: امروز ممکن است گاه شرایط ما سخت باشد، چهل و چهار سال کشور تهدید، تحریم و مورد جنگ‌های ظاهری و پنهانی قرار گرفت، بعد از ماجرای حرم حضرت شاهچراغ ۴۶ نفر از آن شبکه و باندی که آن غائله را به‌وجود آوردند دستگیر شدند و تا الان ۲۰۰ بمب‌گذاری از سال ۱۳۹۳ تاکنون کشف شد.

وی ادامه داد: سربازان امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی هوشمندانه پیگیر این مسائل هستند، نه مردم اسلام را رها کردند و نه روحانیت عزیزمان، ایشان در میان این سختی‌ها با ناملایمات ویژه‌ای مواجه هستند چون دشمن می‌داند که این­ها ریشه اصلی اسلام هستند، با شما سر جنگ دارد.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: دشمن عوامل خود را حساب شده برای توهین و اعمال فشار و عمامه‌پرانی می‌فرستد، پس همانطور که شرایط خوب را می‌پذیریم این شرایط بد را باید بپذیریم که لذت‌بخش‌تر است و هم اینکه خودمان را برای انواع زشتی‌ها و زیبایی‌ها آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران اذعان داشت: امیدواریم کسانی که این لباس را بر تن می‌کنند و به تکلیف رسالتی می‌رسند چنین روزی را جشن بگیرند، چرا که این لباس رسمی سربازان امام زمان (عج) است، عزت و احترامی که این لباس بین مردم دارد به‌خاطر کارکرد خوب صاحبان این لباس در طول تاریخ بوده است، البته عده‌ای هم به این لباس صدمه‌های فراوان زدند.

وی تاکید کرد: بعد از این لباس باید بیشتر مراقب رفتار و کردارتان باشید که همان بعثت معنوی یا بعثت از خلق به سوی خالق بوده است که پیامبر اکرم (ص) در دستور کار قرار داد، بعثت دوم را ما می‌توانیم داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha