مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی ۱۶ روستا به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 4121930
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی ۱۶ روستا به بهره‌برداری رسید

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی ۱۶ روستا به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آبرسانی کوثر طبس برای بهره مندی ۱۶ روستا به بهره‌برداری رسیدبه گزارش ایکنا، به نقل از بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز ۲۴ بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی کوثر در طبس اظهار کرد: جریان محرومیت زدایی امروز شتاب گرفته و در آینده به شتاب آن در زمینه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی و ساخت مسکن محرومین افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به ترمیم شبکه‌های آب شرب و احداث جاده آسفالت برای مزارع، افزود: در ادامه بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی در استان‌ها، امروز در خراسان جنوبی حدود ۶۰ پروژه محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری و هم افزایی نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی سرعت انجام پروژه محرومیت زدایی و خدمات رسانی را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی تجربه خوبی در زمینه طرح "از آبخیز تا جالیز" دارد و در این راستا، به زودی طی تفاهم نامه با دولت در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

مجتمع آبرسانی کوثر با مشارکت بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی احداث شده و حجم عملیات انتقال آب به طول ۱۹ کیلومتر از ازمیغان به دهستان منتظریه است که ۱۶ روستا از آن بهره‌مند شدند.

همچنین پروژه آسفالت جاده‌های روستایی بخش ارسک شهرستان بشرویه با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال و حجم عملیات ۴۰ هزار متر مربع به نمایندگی از ۱۷ پروژه آسفالت در استان خراسان جنوبی امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha