فارغ از دعواهای سیاسی، مراقب جوانان باشیم
کد خبر: 4121912
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

فارغ از دعواهای سیاسی، مراقب جوانان باشیم

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اشاره به حوادث اخیر کشور و آشوب‌هایی که از سوی معاندین نظام هدایت می‌شد، گفت: فارغ از هرگونه دعوای سیاسی و جناحی باید فرزندانمان را به آغوش انقلاب و نظام برگردانیم.

جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس امروز، 24 بهمن در نشستی با فعالان سیاسی قیر و کارزین در خصوص اهمیت انتخابات آتی، حوادث اخیر و آشوب‌هایی که کشور را فرا گرفت و مسائل شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت استان فارس و ۳۷ شهرستان باید جلسات آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای انتخابات سال ۱۴۰۲ از هم‌اکنون برگزار و چالش‌ها و موانع شناسایی شوند تا با کمترین خطا و باشکوه هر چه بیشتر انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

قناعتی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور و آشوب‌هایی که از سوی معاندین نظام هدایت می‌شد، گفت: دشمن پس از دهه‌ها تهاجم‌های مختلف، اکنون به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: در این شرایط حساس باید گوش به زنگ بود و فارغ از هرگونه دعوای سیاسی و جناحی باید فرزندانمان را به آغوش انقلاب و نظام برگردانیم و اجازه ندهیم دشمن با شبهه‌افکنی و ایجاد تردید، بذر یأس و ناامیدی در دل جوانان و نوجوانان‌مان بپاشد و آن‌ها را از آینده درخشان‌ ایران اسلامی ناامید کند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایران عزیزمان سرمایه‌های ملی ما هستند و باید برای حفظ و تعالی آن‌ها و جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها توسط دشمن، تلاش کنیم، گفت: باید افراد مطلع و آگاه در بین جوانان حاضر شود و در خصوص حوادث اخیر ابهام‌زدایی کنند.

انتهای پیام
captcha