نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، عشق و علاقه خود را به انقلاب ثابت کرد
کد خبر: 4120274
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، عشق و علاقه خود را به انقلاب ثابت کرد

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی شهرستان بابلسر گفت: نیروی هوایی یادآور دلیرمردانی است که در روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ عشق و علاقه خود را به انقلاب، کشور و مردم نشان داده‌اند.

سرهنگ سید احمد مهدی نژاد قمی

سرهنگ سیداحمد مهدی نژاد قمی، فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی شهرستان بابلسر  به مناسبت فرارسیدن 19بهمن در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ۱۹ بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی یادآور دلیرمردانی است که در روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ عشق و علاقه خود را به انقلاب، کشور و مردم نشان داده‌اند.

وی افزود: نیروهای هوایی ارتش به رغم تمام تبلیغات رژیم طاغوت در برهه‌‌ای حساس با شجاعت و آگاهی در 19 بهمن ماه 1357 علیه رژیم ستمشاهی طغیان و به صفوف اسلام و مردم پیوست و ملت را در ادامۀ مبارزه دلگرم‌تر كرد.

مهدی‌نژاد قمی تصریح کرد: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چشمان بیدار آسمان کشور بوده و به صورت شبانه‌روزی آسمان کشور عزیزمان ایران را رصد می‌کند تا دشمنان قسم‌خورده کشور عزیزمان ایران، نتوانند گوشه چشمی به حدود و مرزهای کشورمان داشته باشند.

فرمانده پدافندهوایی شهید ظرافتی شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: در این راستا پدافند هوایی شهید ظرافتی در بابلسر، تحت پوشش قرار دادن محور شمالی کشور نقش بسیار مهمی را در امنیت آسمان کشور ایفا کرده و فرزندان شما در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با دقت و حساسیت بسیاری به صورت شبانه‌روزی کشور را رصد کرده و چشمان بیدار آسمان ایران در استان‌های مازندران گلستان و بخشی از استان گیلان است.

انتهای پیام
captcha