فعالیت‌های قرآنی در دستور کار شرکت گاز مازندران قرار دارد
کد خبر: 4120162
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

فعالیت‌های قرآنی در دستور کار شرکت گاز مازندران قرار دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن فرزندان کارکنان شرکت گاز مازندران، ۲۷بهمن برگزار می‌شود، گفت: در کنار خدمات‌رسانی، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را با هدف حفظ خانواده‌های کارکنان از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار داریم.

نشست خبری مدیر عامل شرکت گاز

به گزارش ایکنا از مازندران، قاسم مایلی‌رستمی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، امروز، ۱۷ بهمن در نشست خبری با محوریت تشریح پروژه‌های دهه فجر و فعالیت‌های فرهنگی قرآنی این شرکت گفت: در کنار کار و خدمات‌رسانی، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را با هدف حفظ خانواده‌های کارکنان از آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار داریم. این بخش برای شرکت گاز بسیار بااهمیت است و در این حوزه محدودیت بودجه‌ای نداریم و هر حمایتی را که لازم باشد انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از حمایت مادی و معنوی از ادامه تحصیل و تربیت دینی قرآنی دانش‌آموزان مستعد و نخبه کارکنان شرکت گاز استان خبر داد و یاد آور شد: ۶۰دانش‌آموز را تحت پوشش داریم.

وی با بیان اینکه پرداخت پاداش تحصیلی به دانش‌آموزان که معدل الف دارند نیز مورد توجه است، بیان کرد: امسال شرکت گاز استان موفق به کسب برتر در اقامه نماز شده است.

مایلی‌رستمی اظهار کرد: مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه با عنوان «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت گاز استان در آستانه ولادت با سعادت و سراسر نور حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه حدود ۴۵۰ نفر از متسابقین در این دوره از مسابقات در 12 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران در رشته‌های حفظ کل، حفظ 5 جزء، حفظ 10جزء، حفظ 15جز، حفظ 20جزء، حفظ25جزء، تحقیق، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج‌البلاغه، صحیح‌خوانی و اذان برگزار شد، ادامه داد: این رشته‌ها با حذف رشته اذان در بخش بانوان و آقایان مشترک بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۳۲ نفر از فرزندان کارکنان نیز ۲۷ بهمن در قالب بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، حفظ 5جزء، حفظ 10جزء، حفظ 15جز، حفظ 20جزء ، حفظ25جزء، تحقیق، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج‌البلاغه، صحیح‌خوانی و اذان  برگزار خواهد شد، گفت: عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است.

انتهای پیام
captcha