نیازمند تولید برنامه‌های متنوع و متکثر هستیم
کد خبر: 4118468
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
استاندار آذربایجان شرقی:

نیازمند تولید برنامه‌های متنوع و متکثر هستیم

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خواستار تولید برنامه‌های ابتکاری و عامه‌پسند در راستای خطوط انقلاب و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز، 10 بهمن ماه، در دیدار با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خواستار تولید برنامه‌های ابتکاری و عامه‌پسند در راستای خطوط انقلاب و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد.

وی با اشاره به نقش صداوسیما در مقابله با جریان‌های رسانه‌ای معاند، گفت: صداوسیما فصل‌الخطاب رسانه‌ای جمهوری اسلامی است و توانسته در طول چهار دهه گذشته تولیدات اثربخشی به جامعه عرضه کند.

خرم، افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، با وجود اینکه شعارهای اساسی انقلاب تغییر نکرده، اما افکار، سلایق و نگرش‌های عمومی بسیار متفاوت‌تر از قبل شده و در این فضا نیاز به تولید برنامه های متنوع و متکثر با اندیشه ها و ایده های جدید احساس می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی، تاکید کرد: امروز در عین حال که در حوزه اجتماعی تولید برنامه‌های شاد و مفرح نیاز جامعه است، در حوزه آفرینش های هنری برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز ضرورت دوچندان دارد.

انتهای پیام
captcha