برنامه‌های اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار در دهه فجر
کد خبر: 4117878
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

برنامه‌های اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار در دهه فجر

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان های بابلسر و فریدونکنار، برپایی محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، برپایی محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر امسال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه در این ایام مبارک غبارروبی بقاع متبرکه در سطح این دو شهرستان را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با اصحاب وقف که از خانواده معظم شهدا و جانبازان  هستند، برگزاری و اجرای گروه سرود با موضوع دهه فجر، برپایی ایستگاه صلواتی همراه با جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف در این ایام است.

وی در پایان اظهار کرد: اعزام مبلغ و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این اداره در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha