️بیانیه مجمع قاریان قرآن شهرستان انار در محکومیت اهانت به قرآن
کد خبر: 4117827
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

️بیانیه مجمع قاریان قرآن شهرستان انار در محکومیت اهانت به قرآن

مجمع قاریان قرآن انصارالمهدی شهرستان انار با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به قرآن اعلام کرد: علاقمندان و معتقدان به کلام وحی، انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف، نسبت به تبیین حقایق قرآنی، آموزش و نشر گسترده ندای ربانی برای هدایت جامعه بشری، ثابت قدم خواهند بود.

قرآن

به گزارش ایکنا از کرمان، مجمع قاریان قرآن انصارالمهدی شهرستان انار در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است.

«قال الله فی کتابه الکریم إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ، بى‏ ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏‌ايم و قطعاً نگهبان آن خواهيم بود.

در دورانی که کشورهای غربی و استکباری دم از آزادی بیان و تمدن می‌زنند، هر از چندی نشانه‌ای از باطن متعفن و ناپاک انسان‌های شیطان‌ ظاهر شده و حجت را بر همه آزادی‌خواهان جهان تمام می‌کند.

این نخستین باری نیست که صحنه به آتش کشیدن مصحف شریف و قرآن کریم و اهانت‌ به ساحت قدسی نبی رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) به بهانه آزادی بیان مشاهده می‌شود و همچنین نقطه پایان ابراز خصومت دشمنان اسلام با آورنده دین خاتم و کلام جاویدان حق نیز نخواهد بود.

اینان تصور می‌کنند با این تلاش‌های مذبوحانه و بی‌ثمر می‌‌توانند نور الهی را خاموش کنند،  ولی برخلاف اراده بی‌فایده آنان نتیجه‌ای جز توجه بیشتر همه قلوب مستعد پذیرش حق در دنیای پر تزویر امروز، به حقانیت قرآن کریم را به دنبال نخواهد داشت. لذا مجمع قاریان قرآن انصارالمهدی شهرستان انار که افتخار برگزاری بیش از سی سال مراسم تلاوت هفتگی  قرآن کریم را داشته و تمامی علاقمندان و معتقدان به کلام وحی، انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف، بیش از پیش نسبت به تبیین حقایق قرآنی، آموزش و بر جان نشاندن آموزه‌های وحیانی و نشر گسترده ندای ربانی برای هدایت جامعه بشری، ثابت قدم خواهند بود.»

انتهای پیام
captcha