دهه فجر نماد حیات جدید ملت ایران است
کد خبر: 4117024
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
فرماندار ساری»

دهه فجر نماد حیات جدید ملت ایران است

فرماندار ساری با بیان اینکه هیمنه گفتمانِ حکمرانی مردمی در سال ۵۷، هیبت پوشالی طاغوت و طاغوت پرستان را درهم شکست، گفت: ایام الله دهه فجر نماد ایثار، وحدت، یکدلی، خودباوری و حیات جدید ملت ایران اسلامی است.

نشست ستاد دهه فجر ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های دولت و ایام‌الله دهه فجر در شهرستان ساری با ریاست فرماندار ساری و با حضور معاونان فرمانداری، بخشداران و اعضای ستاد هماهنگی برنامه‌های دولت برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری در این نشست با بیان اینکه نظام اندیشگی امام خمینی(ره) مبتنی بر شکل گیری دولتِ مترقیِ مردمی بود، گفت: مشی حرکت ما در شهرستان ساری مبتنی بر حکمرانی مردمی و عمل به سیره و منش شهدا است.

فرماندار ساری با بیان اینکه هیمنه گفتمانِ حکمرانی مردمی در سال ۵۷، هیبت پوشالی طاغوت و طاغوت پرستان را درهم شکست، خاطرنشان کرد: شعار بزرگداشت دهه فجر امسال به نام «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: بخشداران مناطق و تمامی دستگاه های اجرایی باید در هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسمات گرامیداشت در ایام الله دهه فجر تلاش کرده و منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت سیزدهم و دستاوردهای نظام اسلامی را به درستی و بسیار دقیق در جامعه تبیین عملی نمایند.

نوبخت اظهار کرد: ایام الله دهه فجر نماد ایثار، وحدت، یکدلی، خودباوری و حیات جدید ملت ایران اسلامی است.

فرماندار ساری ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی پاسدار اندیشه‌های ناب و سیره و منش امامین انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای شهدای سرفراز هستند که در این مسیر از تحریم و تهدید دشمنان هیچ ابایی ندارند.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست طی احکامی از سوی فرماندار ساری، اعضای ستاد هماهنگی برنامه‌های دولت در دهه فجر در شهرستان ساری معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha