حماسه مردم آمل در تقویم انقلاب ثبت شود
کد خبر: 4116947
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

حماسه مردم آمل در تقویم انقلاب ثبت شود

امام جمعه آمل با بیان اینکه حماسه اسلامی مردم آمل باید در تقویم انقلاب ثبت و ضبط شود، گفت: چرا این افتخار به گونه‌ای تبیین نشده است که در تقویم ملی و انقلاب جای گیرد.

نشست شورای اداری آمل

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از فرمانداری آمل، نشست شورای اداری شهرستان آمل، سوم بهمن ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران، فرماندار  و اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان، امام جمعه شهر آمل، در این نشست با اشاره به اینکه حماسه اسلامی مردم آمل باید در تقویم انقلاب ثبت و ضبط شود، گفت: باید به دنبال این پرسش باشیم که طی سال‌ها چرا این افتخار و حماسه مردم به گونه‌ای تبیین و اهمیت آن برشمرده نشده است که در تقویم ملی و انقلاب جای گیرد.

وی افزود: مردم آمل هر ساله انتظار دارند که دیدار رهبری به مانند سال 88 برایشان مهیا شود، زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مازندران به بهانه سالروز حماسه اسلامی سال 60 آرزویی است که برای آن باید نهایت تلاش و کوشش را به کار گیریم.

حجت‌الاسلام یعقوبیان با اشاره به اینکه حماسه اسلامی سال60، سرمایه و میراث مردم آمل و مازندران است، تصریح کرد: از رشادت و دفاع مردم آمل، به حماسه و عرفان نام می‌برم که باید به عنوان الگو تبیین شده و به همه نشان داده شود.

امام جمعه آمل با اشاره به دشمنی‌های دیرینه غرب با ایران، تحریم نهادهای انقلابی را نتیجه رشادت‌ها و اعتقادات ایرانی‌ها به حوزه دین و شهادت، گفت: باید بر روی نقاط حساسی که دشمن برای آن برنامه دارد بیشتر مانور داد، دنیا با اسلامی بودن ایران مشکل دارد و آن را مانع تحقق اهداف خود می‌داند.

انتهای پیام
captcha