تحویل ۱۰۰۰ مسکن روستایی به خانواده‌ها‌ی تحت پوشش کمیته امداد مازندران
کد خبر: 4116339
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

تحویل ۱۰۰۰ مسکن روستایی به خانواده‌ها‌ی تحت پوشش کمیته امداد مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در ۱۴ اسفندماه ۱۰۰۰ مسکن روستایی تحویل خانواده‌ها و  ۲۰۰۰ مسکن روستایی جدید کلنگ‌زنی می‌شود.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست تعامل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و استانداری مازندران، در خصوص محرومیت‌زدایی با محوریت رفع موانع صدور پروانه‌های ساختمانی و برنامه‌ریزی جشن رمضان، دوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های اداره کل کمیته امداد مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، در این نشست گفت: با توجه به اهمیت و نقش مهمی که شوراها و دهیاران در عمران و آبادی روستاها دارند، یکی از اهداف تشکیل این نشست، تعامل بسیار خوبی است که در شهرستان‌ها با دهیاران و شوراهای روستاها انجام شد و ما امروز امیدواریم با این نشست بتوانیم آثار مثبت و خروجی آن را به نفع روستاییان بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان در حوزه رفع مشکلات معیشتی، مسکن، درمان و ... روستاییان، افزود: تمامی خدماتی که در کمیته امداد ارائه می‌شود ۸۰ درصد این کمک‌ها سهم روستاییان است.

حجت‌الاسلام عالیشاه تصریح کرد: در ۱۴ اسفند ۱۰۰۰ مسکن روستایی تحویل خانواده‌ها خواهد شد و ۲۰۰۰ مسکن روستایی جدید کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه برنامه ما ایجاد ۱۷هزار و ۵۰۰ اشتغال برای سال ۱۴۰۱ است که تاکنون ۱۱ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در بحث وام، کمیته امداد در یک ماه به اندازه ۶ ماه وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری زکات در روستاها و معرفی روستای «اتو» به عنوان روستای نمونه گردشگری زکات اظهار کرد: تمامی زکات جمع‌آوری شده در یک روستا صرف عمران و آبادانی همان روستا می‌شود‌.

حجت‌الاسلام عالیشاه با اشاره به شروع ماه رمضان از ابتدای سال ۱۴۰۲ و پخش برنامه جشن رمضان گفت: جشن رمضان امسال شورامحور و دهیارمحور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha