دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین و بازگو شود
کد خبر: 4116124
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین و بازگو شود

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران با تأکید بر لزوم بومی‌سازی و حضور حداکثری دانشگاهیان در ویژه‌‌برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب، گفت: دستاوردهای انقلاب برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و دانشجویان تبیین و بازگو شود.

حسین سلمانی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اول بهمن‌ماه با حضور سرپرست دانشگاه، معاونان و جمعی از مسئولان فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

حسن سلمانی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران، در این نشست با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطف انقلاب است، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، با تکیه‌ بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

وی افزود: آن دسته از چهره‌هایی که در آن سوی مرزها نسخه تجویز و برای تحریم ملت ایران تلاش می‌کنند، باید به نسل جدید معرفی شود.

سلمانی با تأکید بر لزوم بومی‌سازی و حضور حداکثری دانشگاهیان در ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر چند فنته ۱۴۰۱ با درایت رهبری و بصیرت مردم خاموش شد، اما باید برای نسل جوان و نخبه روشنگری لازم صورت گیرد و دستاوردها و خدمات بزرگ انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و دانشجویان تبیین و بازگو شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه بستر گفت‌وگو با جوانان دهه هشتادی و دیگر اقشار مختلف مردم باید فراهم شود تا خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به‌درستی در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اخیر و اتفاقات موجود دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گذرگاهی مهم برای عبور از این بحران‌های سیاسی است و باید نشان دهیم ما نه تنها از این نظام و انقلاب خسته نمی‌شویم بلکه با پایداری و مقاومت به موفقیت‌های بزرگی دست خواهیم یافت.

وی از تشکیل ستادی متشکل از نیروهای فرهنگی اعم از اساتید، کارکنان، دانشجویان و مسئولان فرهنگی مراکز استان در راستای برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ایام‌‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی رویداد بزرگی بود که با ایستادگی در برابر نظام سلطه به الگوی مناسبی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده و تمام عصبانیت دشمنان نیز ناشی از همین امر مهم است.

انتهای پیام
captcha