اقدامات مؤثر دولت در حوزه‌های زیربنایی و تولیدی در جویبار
کد خبر: 4115831
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

اقدامات مؤثر دولت در حوزه‌های زیربنایی و تولیدی در جویبار

فرماندار شهرستان جویبار با اشاره به اقدامات دولت گفت: تعریض و آسفالت جاده جویبار به کوهی، اقدامات متنوع آب و فاضلاب شهری و روستایی، فعالیت پایانه صادراتی روماک و ... از جمله اقدامات زیربنایی و تولیدی دولت در این شهرستان است.

کمال رستمعلی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از استانداری مازندران، کمال رستمعلی، فرماندار شهرستان جویبار، روز گذشته، 29 دی‌ماه در نشست شورای اداری مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: سال‌ها مناطق مختلف جویبار در حوزه راهداری با عقب‌ماندگی مواجه بود که با تدبیر استانداری اقداماتی که انجام شده بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران شده است.

وی افزود: ۱۱ و نیم میلیارد تومان به حوزه راه روستایی شهرستان اختصاص داده شده است. برخی طرح‌ها از جمله آسفالت جاده جویبار به کوهی خیل جزو آرزوهای دیرین مردم شهرستان بود که در حال انجام است.

فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه تکمیل پل ایزد خیل از دیگر طرح‌های شهرستان است که ۱۲سال راکد بود، اما اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است، اظهار کرد: دولت با همت، توانسته اقدامات متنوعی در زمینه آب و فاضلاب شهری و روستایی در جویبار انجام دهد که اثر کار آبفا را مردم به‌صورت ملموس مشاهده می‌کنند.

وی اظهار کرد: پایانه صادراتی روماک از جمله ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان به‌شمار می‌رود که صادرات به روسیه از طریق این پایانه در حال انجام است.جویبار ظرفیت جدی در زمینه‌ جهاد کشاورزی دارد که بزرگترین گلخانه لیمو به وسعت پنج هکتار در این شهرستان قرار دارد.

فرماندار شهرستان جویبار ادامه داد: با دستور استاندار مازندران برای ارائه خدمات در روستاها با همکاری سپاه موضوع توسعه روستایی را مورد نظر قرار داده‌ایم.

وی همچنین از تدوین سند توسعه ۲۵ ساله این شهرستان با استفاده‌ از ظرفیت کارشناسان و خبرگان خبر داد و افزود: در بحث ورزش که جویبار شهر پرافتخار بین‌المللی به‌شمار می‌رود، سالن‌های ورزشی در حال ساخت است که مهم‌ترین آن سالن پنج هزار نفره است.

انتهای پیام
captcha