تکریم ارباب رجوع یکی از مولفه‌های ارزشیابی مدیران دستگاه است
کد خبر: 4115801
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

تکریم ارباب رجوع یکی از مولفه‌های ارزشیابی مدیران دستگاه است

استاندار مازندران از رونمایی از سامانه اصلاح الگوی کشت در استان خبر داد و افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از مولفه های ارزشیابی مدیران دستگاه است.

سید محمود حسینی پور

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، امشب  ۲۹دی در نشست خبری با محوریت شورای اداری استان مازندران که با موضوع بحث کاهش مصرف انرژی در استان برگزار شد گفت: بیش از ۴۰میلیون مترمکعب مصرف سوخت را در اختیار داریم که بعد از تهران مقام دوم به این خطه از شمال کشور اختصاص دارد.

وی به جمعیت سه میلیون و ۵۰۰هزار نفر استان اشاره و بیان کرد: در روزهای پایانی هفته این جمعیت به ۵میلیون نفر نیز می رسد که مصرف سوخت با توجه به این میزان جمعیت افزایش پیدا خواهد کرد.

حسینی پور با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف سوخت در استان، افزود: باید تمام سیستم ها و زیرساخت های خانگی و صنعتی باید متناسب با استاندارهای جهانی شود که بالای ۳۰درصد کاهش مصرف را در برخواهد داشت.

 استاندار مازندران با بیان اینکه در بخش صنعتی و تولیدی به ناچار قطع گاز داشتیم که به زودی این همکاری تولید کنندگان که خسارت هایی را برای آنها همراه داشت را جبران خواهیم کرد،خاطرنشان کرد:‌ همکاری اصحاب رسانه که به اصلاح الگوی مصرف ختم شد نیز شایسته تحسین است.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف استان برای اصلاح الگوی مصرف در بحث مصرف گاز،‌ اظهار کرد: تلاش داریم تحت هیچ شرایطی گاز مشترکین خانگی قطع نشود.

حسینی‌پور با اشاره به همایش نوآوری بهره ور در امر کشاورزی مازندران که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، در دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزارشد ادامه داد: اگر بخواهیم مازندران قوی را در سطح کشور و بین اللمل شاهد باشیم باید اقتدار تولید غذا را رقم بزنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورز و باغدار مازندران باید اقتدار غذا را با ترویج نوآورانه و دانش بنیان رقم بزند، گفت: ۷۰درصد زمین های استان کشاورزی است که باید برای افزایش صادرات محصولات باغی و کشاورزی بیش از پیش تلاش شود.

وی افزود: هدف گذاری کشاورزی استان باید صادرات باشد چرا که صادرات قدرت بین المللی استان را افزایش خواهد داد. باید تلاش شود محصولات کشاورزی و باغی استان صاحب نام و برند شوند،‌ امروز ۱۵محصول در صنایع تبدیلی از برنج استان روانه بازار کشورهای عربی شد.

حسینی‌پور از رونمایی از سامانه اصلاح الگوی کشت در استان خبر داد و افزود: تکریم ارباب رجوع در بدنه دستگاه های اجرایی استان، دولتی، خدماتی،‌ نیمه دولتی نباید ساده انگاشته شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه تکریم ارباب رجوع مشی اصلی دولت سیزدهم است،‌ادامه داد: تکریم ارباب رجوع یکی از مولفه های ارزشیابی مدیران دستگاه است.همچنین پالایش بدنه دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.

وی به گلایه مندی نماینده ولی فقیه در مازندران از بازار مرکبات اشاره کرد و گفت: امروز برای اولین بار صادرات دریایی مرکبات استان را داشتیم.

حسینی‌پور با اشاره به استاندارهای بهداشتی کشورهای هدف صادرات مرکبات استان،‌ افزود: تلاش داریم مرکبات استان متناسب با ذائقه کشورهای هدف باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یک میلیون سبد به ارزش ۸۰ میلیارد تومان از دو ماه پیش در بین باغداران توزیع شد تا استانداردهای بهداشتی برای صادرات مرکبات رعایت شود. گفت: تقویت راه آهن شمال را باهدف افزیش صادرات استان در دست اجرا داریم.

انتهای پیام
captcha