راهیابی یک اثر از اصفهان به مرحله کشوری جشنواره تئاتر فجر
کد خبر: 4115110
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

راهیابی یک اثر از اصفهان به مرحله کشوری جشنواره تئاتر فجر

نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» به کارگردانی احسان جانمی از اصفهان، به مرحله کشوری جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

نمایش خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیین اختتامیه بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور همراه با معرفی برگزیدگان، شامگاه یکشنبه، 25 دی‌ماه با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز برگزار شد و استان اصفهان که با دو نمایش در این دوره از جشنواره شرکت کرده بود، جوایزی از آن خود کرد.

«خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» به کارگردانی احسان جانمی و «میشو سوزوکی» به کارگردانی پویان عطایی، عنوان نمایش‌هایی هستند که از استان اصفهان در بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور شرکت کردند.

در جریان مراسم اختتامیه و معرفی آثار برگزیده، نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» به همراه دو اثر دیگر از کرمان و قم به مرحله کشوری جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

جایزه بهترین طراحی لباس، عنوان شایسته تقدیر در بخش بازیگری مرد برای مین پناهی، رتبه دوم بازیگری زن برای ویدا موسوی و مائده وحید، رتبه سوم نویسندگی و رتبه دوم کارگردانی برای احسان جانمی، عناوین و رتبه‌هایی است که نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» در بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور کسب کرد.

نمایش «میشو سوزوکی» نیز در این دوره از جشنواره، در بخش بازیگری زن، عنوان شایسته تقدیر را با بازی رزیتا کروندی از آن خود کرد.

انتهای پیام
captcha