سخت‌گیری بی‌جا در جذب نیروی انسانی پذیرفته نیست
کد خبر: 4113175
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران:

سخت‌گیری بی‌جا در جذب نیروی انسانی پذیرفته نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: سخت‌گیری بی‌جا به هیچ عنوان برای جذب نیروی انسانی در ادارات دولتی پذیرفته نیست و گزینشگران بدون افراط و تفریط و با برقراری تعادل نسبت به گزینش‌شوندگان، انتخاب خود را انجام دهند،

امید محبی

به گزارش ایکنا از مازندران، امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران، 18 دی ماه در همایش گزینشگران استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، گفت: اساس گزینش افراد بر مبنای معیارهای قانونی و در چارچوب نظام اسلامی و با توجه به دو اصل تعهد و تخصص افراد است.

وی افزود: اقدام با دقت هسته گزینش در انتخاب افراد اصلح در ادارات دولتی، بسیار حائز اهمیت بوده که لازم است کارکنان این مجموعه همواره نسبت به این موضوعات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

محبی تصریح کرد: نفوذناپذیری و تبعیت نکردن از گروه‌های فشاری که در بعضی از موارد خواهان جذب فرد یا افرادی در بدنه دستگاه‌های اداری هستند، نشان از کارآمدی کارکنان هسته گزینش خواهد بود که گزینشگران باید بدون توجه به سفارش‌های احتمالی با کسب اطلاعات درست و دقیق نسبت به جذب یا رد فرد اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه سخت‌گیری بی‌جا به هیچ عنوان برای جذب نیروی انسانی در ادارات دولتی پذیرفته نیست و گزینشگران بدون افراط و تفریط و با برقراری تعادل نسبت به گزینش‌شوندگان، انتخاب خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: توجه به صداقت قلبی گزینش‌شونده برای مقابله با عدم صداقت در گزینش اصل انکارناپذیر بوده که لازم است گزینشگران به این موضوع توجه کنند.

وی ادامه داد: برخی از مراحل گزینش افراد در ادارات دولتی نیازمند تغییر است و حسب دستور استاندار مازندران با تدوام همایش‌هایی از این دست، نسبت به بروزرسانی اطلاعات گزینشگران در استان اقدام خواهیم کرد.

محبی بیان کرد: برخی شاید بگویند به عنوان مثال در انتخاب یک دهیار نباید گزینش حساسیت داشته باشد، اما باید گفت ما نماینده حاکمیت هستیم و آن دهیار با جامعه هدفی سر و کار دارد و باید حتی در بخش‌های کوچک اداری هم حواسمان باشد تا نیروهای توانمند و متخصصی که از فیلترهای مختلف گزینش عبور کرده‌اند، مسئولیت بگیرند.

انتهای پیام
captcha