دولت فرانسه پاسخ‌گوی ولنگاری رسانه‌ای در کشورش باشد
کد خبر: 4112948
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

دولت فرانسه پاسخ‌گوی ولنگاری رسانه‌ای در کشورش باشد

اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت انتشار کاریکاتورهای موهن نشریه فرانسوی اعلام کرد: شکی نیست که این حرکت منحوس نشان از استیصال و سردرگمی دشمنان زبون در خنثی شدن نقشه‌های شوم اخیرشان در ام‌القرای جهان اسلام دارد و دولت نالایق و سخیف فرانسه باید پاسخگوی این ولنگاری رسانه‌ای در کشورش باشد.

بیانیهبه گزارش ايکنا از قم، اداره قرآنی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در محکومیت انتشار کاریکاتورهای موهن نشریه فرانسوی بيانيه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زير است:

«إِنَّا كَفَيْنَاكَ الْمُسْتَهْزِئِينَ؛ همانا ما تو را از شر استهزاکنندگان محفوظ نمودیم. (حجر، ۹۵)

در پی اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو فرانسه در توهین به ولی امر مسلمین جهان بار دیگر غرب منحط و در حال افول، از فرهنگ ولنگار و بیگانه از اصول اخلاقی و انسانی خود در فرانسه رونمایی کرد.

نشریه پلید شارلی ابدو، پیش از این نیز با چاپ کاریکاتورهای توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم(ص)، وقاحت ضد انسانی و اخلاقی خود را علیه پیروان آخرین و کامل‌ترین دین الهی نشان داده بود و این بار، خیمه نظام مقدس و سکان‌دار انقلاب اسلامی را هدف کینه خود قرار داد.

شکی نیست که این حرکت منحوس نشان از استیصال و سردرگمی دشمنان زبون در خنثی شدن نقشه‌های شوم اخیرشان در ام‌القرای جهان اسلام دارد و اکنون که کشتی نجات بشر معاصر با موج تمدنی اسلامی از ایران قدرتمند به ناخدایی خامنه‌ای بزرگ به حرکت درآمده است، هر لحظه بر حیرت‌شان افزوده شده، ناگزیر از اقدامات موهن عنکبوتی خود هستند.

شکی نیست دولت نالایق و سخیف فرانسه که اعتبار نداشته‌اش را بیش از هر زمان دیگری حتی در میان مردم خود از دست داده است باید پاسخگوی این ولنگاری رسانه‌ای در کشورش باشد. جامعه قرآنی که همیشه در صحنه‌های مختلف مقابله با دشمنان زبون، پیشگام بوده است، وقاحت این نشریه معلوم‌الحال را قویا محکوم و همه مستضعفان و مسلمين جهان را به هوشیاری و مقابله با این توطئه‌ها فرامی‌خواند. وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ و با خدا مکر کردند و خدا هم در مقابل با آنها مکر کرد، و خدا از همه بهتر تواند مکر کند. (آل عمران، ۵۴)»

انتهای پیام
captcha