جانباز یزدی به همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: 4112272
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

جانباز یزدی به همرزمان شهیدش پیوست

علی‌اکبر جعفری نعیمی، جانباز هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به خیل شهدا پیوست.

علی اکبر جعفری نعیمی، جانباز دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر جعفری نعیمی، جانباز هشت سال دفاع مقدس که سال ۶۴ در جزیره مجنون و سال ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه دو پا بر اثر ترکش و موج انفجار مجروح شده بود، پس از سال‌ها تحمل مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع این شهید ساعت 16 امروز، چهارشنبه از چهارراه نعیم آباد تا گلزار شهدای نعیم آباد برگزار خواهد شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی با تسلیت درگذشت این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، آورده است: 

«با کمال تأسف خبر  عروج ملکوتی جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس؛ حاج علی اکبر  جعفری نعیمی که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج حاصل از جانبازی به خیل شهدا پیوسته، واصل و موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب گردید.

دریغ و افسوس، آن انسان وارسته و مؤمن به معنای واقعی کلمه، نماد یک انسان مجاهد و  صبور بود که عمر با برکت خویش را در راه دفاع از دین و میهن مصروف داشت و در  این مسیر، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شهید پرور استان یزد به ویژه خانواده مکرم و همسر صبور و فداکار ایشان، بستگان گرامی و نیز همرزمان عزیز آن سالک ره یافته به  ملکوت، از خداوند متعال برای آن شهید عزیز، علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نمایم.

 همچنین از  عموم مردم ولایی و انقلابی دارالعباده یزد دعوت می‌کنم تا با  شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک آن  یادگار  دوران زرین دفاع مقدس و سایر برنامه های مرتبط، بار دیگر با شهدا تجدید میثاق نمایند.»

انتهای پیام
captcha