اختتامیه نمایشگاه گفتمان خدمت فعالان تبلیغی، جهادی و مراکز نیکوکاری مازندران برگزار شد
کد خبر: 4111314
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

اختتامیه نمایشگاه گفتمان خدمت فعالان تبلیغی، جهادی و مراکز نیکوکاری مازندران برگزار شد

آئین اختتامیه نمایشگاه گفتمان خدمت ویژه فعالان تبلیغی، جهادی و مراکز نیکوکاری مازندران، ۱۱ دی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و تنی چند از مسئولان در ساری برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، آئین اختتامیه نمایشگاه گفتمان خدمت ویژه فعالان تبلیغی، جهادی و مراکز نیکوکاری مازندران، ۱۱ دی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و تنی چند از مسئولان استانی و شهری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری برگزار شد.

در این آئین حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به کلام مقام معظم رهبری درباره محرومیت زدایی و فعالیت جهادی توسط طلاب، گفت: عالم دین بودن به معنای کناره‌گیری از میدان جهاد نیست، بلکه امام بزرگوار ما وارد جهاد شد و آن جهاد عظیم را انجام داد که در طول تاریخ شیعه چنین جهادی بی‌نظیر است.

وی افزود: هدایت فکری و دینی، سیاسی و بصیرت‌افزایی و همچنین حضور در عرصه‌های اجتماعی از جمله وظایف علما است.

حجت‌الاسلام عالیشاه تصریح کرد: این نمایشگاه در دهه بصیرت و ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به‌صورت جهادی و انقلابی برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه هدف از برپایی این جشنواره، ایجاد انگیزه و امیدافزایی عمومی نسبت به آینده کشور، ترویج و نشر احسان و سنت‌های حسنه، هم‌افزایی گروه‌های جهادی، معرفی خدمات جهادی تبلیغی و نیکوکاری و ارتقای گسترش و فعالیت‌های گروه‌های جهادی است، خاطرنشان کرد: البته ضعف‌هایی در این نمایشگاه وجود دارد و امید است در سال های آتی شاهد برپایی نمایشگاه‌هایی با شکوه و قوت بیشتری از لحاظ کمی و کیفی باشیم.

وی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۳ آذر با برگزاری ۱۱ نشست موفق شدیم تا نسبت به برپایی ۳۷ غرفه با حضور ۱۸۵ نفر از بانوان و آقایان طلبه با غرفه‌های کودک، اشتغال، مشاور خانواده، جهاد تبیین، عرضه محصولات تولیدی، گفتمان خدمت و ... اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۲۲ غرفه از مراکز نیکوکاری ۶ غرفه بانوان، ۶ غرفه آقایانو  ۳ غرفه گروه‌های جهادی در این نمایشگاه برپا شد، ادامه داد: خروجی این کار ایجاد تعامل کارآمد و مؤثر بین جامعه حوزوی و کمیته امداد و معرفی عملکرد جامعه روحانیت به مردم بوده است.

انتهای پیام
captcha