یادواره ۱۶ شهید روستای اجاکسر برگزار شد
کد خبر: 4110676
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

یادواره ۱۶ شهید روستای اجاکسر برگزار شد

یادواره 16 شهید روستای اجاکسر بابلسر با حضور مردم شهیدپرور، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و جمعی از مسئولان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، یادواره 16 شهید روستای اجاکسر بابلسر با حضور مردم شهیدپرور، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و جمعی از مسئولان، هشتم دی‌ماه در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶ شهید روستای اجاکسر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان شهید راه دفاع از حریم ولایت است و شهدا در وصیت‌نامه‌های خود ما را به ولایت‌مداری توصیه کردند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به توصیه شهیدان به حجاب و عفاف، اوضاع بی‌حجابی و بدحجابی که امروز شاهدش هستیم، نتیجه این است که از راه و وصیت شهدا غافل شدیم.

محمدی‌لائینی با اشاره به حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: توبه فریب‌خوردگان که خسارتی به مردم وارد نکردند باید به فرمان مقام معظم رهبری مورد رأفت قرار گیرد، اما کسانی که ملت را دچار خسران و خسارت کردند باید مجازات شوند. اغتشاشگران بعد از توبه باید جبران خسارت نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال حجت را برای بنده خود تمام کرد تا جای اعتراض وجود نداشته باشد، گفت: شهدا نیز حجت را بر ما تمام کردند، نباید اجازه دهیم خون و آرمان این مردان خدایی پایمال شود. وقتی در یادواره شهدا حضور پیدا می‌کنیم، به این معناست که باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا به فلاح و رستگاری دست یابیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه خط فکری سازش با غرب هیچ دستاوردی نداشت، اظهار کرد: مردم در همه عرصه‌های انقلاب سنگ تمام گذاشتند و مسئولان باید برای حفظ انقلاب و رفع مشکلات تلاش کنند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه کشف حجاب در پی اغتشاشات اخیر کشور نوعی دهن‌کجی به بانوی بزرگ اسلامی حضرت زهرا(س) است، گفت: حفظ دین دشمن‌سوز است. شهدا در وصیت‌نامه‌های خود رنگ چادر را هم تراز با رنگ خون خود مطرح کردند؛ باید با حفظ حجاب برتر در مسیر شهدا گام برداشت.

انتهای پیام
captcha