برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن در جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 4110450
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن در جامعةالزهرا(س)

پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های مختلف قرآنی با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) در حال برگزاری است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن مرکز خدمات حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از قم، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های مختلف قرآنی در دو بخش حضوری و مجازی به صورت کتبی و شفاهی با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) در حال برگزاری است.

این مسابقات در بخش حضوری روزهای سوم تا پنجم دی‌ماه با حضور ۱۲۰ طلبه از طلاب جامعةالزهرا(س) و خانواده‌هایشان در دو رشته حفظ قرآن کریم از یک جزء تا حفظ کل و قرائت به صورت شفاهی با داوری خانم‌ها هاشم‌آبادی، گل‌محمدی، مروج، دیاری، نقش و باباخانی برگزار شد.

مسابقات کتبی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۸ و ۹ دی‌ماه به صورت آنلاین با حضور ۱۰۰ نفر از طلاب و خانواده‌هایشان در رشته‌های تفسیر قرآن، کتابخوانی، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

بخش دوم مسابقات نیز سه‌شنبه، ۱۳ دی‌ماه با شرکت ۱۵۰ نفر در دو رشته حفظ و ترتیل‌خوانی با حضور داوران بخش حضوری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، حدود ۸ هزار نفر از سراسر کشور در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شرکت کردند که حدود ۳۰ درصد از این افراد در بخش آقایان و بانوان در قم حضور دارند.

انتهای پیام
captcha