گارگاه آموزش حسن حفظ و لحن در مازندران برگزار شد
کد خبر: 4107427
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

گارگاه آموزش حسن حفظ و لحن در مازندران برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری گارگاه آموزشی قرآن کریم، بخش حسن حفظ و لحن در شهر‌های ساری و بابل خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفى سيفی‌كناریحجت‌الاسلام مصطفى سيفی‌كناری، رئيس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری كارگاه دو روزه حسن حفظ و لحن ويژه بانوان قرآنی مازندرانی در دو شهرستان بابل و ساری خبر داد و گفت: در اين دوره‌ها که در روزهای 24 و 25 آذرماه در دو بقعه شاخص امامزاده عباس(ع) ساری و امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، بیش از 50 نفر از بانوان قرآنی حضور پیدا کردند.

سيفی‌کناری با بیان اینکه «نجمه شبانی‌قهرودی» به عنوان مدرس در دوره آموزشی امامزاده عباس(ع) ساری حضور پیدا کردند، تصریح کرد: «پرنیان عصابخش» نیز در دوره آموزشی امامزاده قاسم(ع)بابل به آموزش بانوان قاری قرآن پرداختند.

رئيس ادراه امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن تشكر از حضور چهره‌های قرآنی در اين كارگاه‌های دو روزه خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح معلومات قرآنی قاریان مازندرانی، تلاش بر این داریم که اين دوره‌ها را به طور مستمر در سطح استان برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha