همایش مدیران کانون‌های خدمت رضوی و کمیته امداد مازندران برگزار شد
کد خبر: 4105692
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

همایش مدیران کانون‌های خدمت رضوی و کمیته امداد مازندران برگزار شد

نخستین همایش مشترک مدیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران و مسئولان کمیته امداد شهرستان‌های مازندران با هدف هم‌افزایی و تعامل مشترک جهت خدمت‌رسانی برگزار شد.

همایش مدیران کانون‌های خدمت رضوی و مسئولان کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، نخستین همایش مشترک مدیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران و مسئولان کمیته امداد شهرستان‌های مازندران با هدف هم‌افزایی و تعامل مشترک جهت خدمت‌رسانی به جامعه هدف، 18 آذرماه در مسجد بقیةالله(عج) ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در این همایش گفت: کمیته امداد مازندران ۸۳ هزار و ۵۹ نفر تحت حمایت دارد که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی بر لزوم هم‌افزایی دو نهاد بر خدمت‌رسانی به ارادتمندان آستان مقدس رضوی تأکید کرد و افزود: توانمندسازی مددجویان اولویت این نهاد حمایتی است. 

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با بیان اینکه ارائه خدمت به نام امام رضا(ع) قطعاً برکات و حسنات بی‌شماری به همراه دارد، خاطرنشان کرد: دفاتر کانون‌های خدمت رضوی با همکاری مراکز نیکوکاری محلات می‌توانند با سرعت و شتاب بیشتری به محرومین ارائه خدمت داشته باشند.

تنوع خدمات خادمیاران رضوی

در ادامه این همایش محمداسماعیل امامزاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران، به تنوع خدمات خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: امید است با امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در آینده شاهد خدمت‌رسانی بهتر به ارادتمندان رضوی باشیم.

وی افزود: مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) و‌ کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران خدمت‌رسانی به محرومان استان است. تلاش داریم با شبکه‌سازی و توانمندسازی ذیل این تفاهم نامه همکاری، در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان محرومان جامعه باشیم.

گفتنی است در این همایش تفاهم‌نامه همکاری با محوریت توانمند‌سازی خانواده‌ها، خدمت‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت در عرصه‌های بهداشت‌ و سلامت، مسکن، ایجاد اشتغال، تأمین جهیزیه و بسته‌های معیشتی میان دبیر کانون‌های خدمت رضوی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha