پست‌های دولتی به مدیران خادم سپرده شود
کد خبر: 4104937
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

پست‌های دولتی به مدیران خادم سپرده شود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه غفلت از نفوذ فرصت‌طلب‌ها، بلای جان انقلاب‌ها است،‌ گفت: پست‌های دولتی باید به دست مدیران خادم سپرده شود.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، ۱۵ آذرماه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهری در نمازخانه استانداری مازندران برگزار شد گفت: روز دقیق شهادت حضرت زهرا(س) بر اثر نقل‌های مختلف تاریخی و نیز روایات متفاوت از ائمه، دقیقاً مشخص نیست.

وی افزود: برخی‌ آن را چهل روز بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص)، برخی‌ ۷۲ روز، گروهی ۷۵ روز، عده‌ای‌ ۹۵ روز، گروهی سه ماه و پاره‌ای دیگر شش ماه بعد از رحلت حضرت رسول(ص) دانسته‌اند.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه ایام فاطمیه نزد شیعیان و ارادتمندان خاندان حضرت محمد(ص) ایام معین و کاملاً علنی است، تصریح کرد: مردم دلداده اهل بیت(ع) در استان علوی تبار مازندران هر ساله به درستی در سوگ ایام شهادت حضرت زهرا(س) اقامه عزا دارند که شایسته تحسین است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مظالمی که به اهل بیت(ع) روا داشته شده در اثر دنیاخواهی است که نمونه‌های بارز آن به شهادت رساندن حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) است.

وی برلزوم بیداری و هوشیاری مدیران تأکید کرد و افزود: مدیران نباید خائن و در خواب غفلت باشند، این حکمرانان ضرر و خطرشان برای جامعه بسیار است.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه در تاریخ حاکمان و مدیران فراوانی داریم که به جای اینکه نسبت به ظالمان سخت بگیرند با آن‌ها همدست شدند و به ملت ضرر رساندند، با دشمن همراه شده و کشور را به عقب راندند،‌ اظهار کرد: به فرموده امام رضا(ع) «لَم يَخُنكَ الأمينُ و لكِن ائتَمَنتَ الخائنَ»، امين به تو خيانت نمى‌كند، اما تو خائن را امين مى‌شمارى.

امام جمعه ساری با تأکید براینکه حکمرانی که با دشمن همدست و آشنا باشد رحمی به ملت نمی‌کند،‌ اذعان کرد: بازرسی‌ها در دستگاه‌ها باید خادم را از خائن تشخیص دهند، تا کار ملت و سرنوشت مملکت به دست مدیر خائن نیفتد.

وی با بیان اینکه غفلت از نفوذ فرصت‌طلب‌ها، بلای جان انقلاب‌ها هستند،‌ افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی پست‌های مهم کشور با رأی مردم به افراد سپرده می‌شود که مردم باید هوشیار باشند که پست‌ها به دست مدیران خادم سپرده شود.

انتهای پیام
captcha