بازسازی عتبات، از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4104812
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

بازسازی عتبات، از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق یکی از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است.

نشست ستاد عتبات و عالیات مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۱۴ آذر طی نشستی با رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات استان مازندران، گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق یکی از اقدامات شایسته تحسین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توسعه کمی زیارتگاه‌ها، بازسازی، تأسیس صحن‌ها، تعمیرات گنبد‌ها و گلدسته‌ها، تعویض ضریح‌ها و ... از جمله اقدامات ارزشمند این ستاد طی این سال‌ها بوده است.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن تحسین اقدامات این ستاد در رابطه با اربعین حسینی و ارائه خدمات بهداشتی،‌ درمانی، اسکان و پذیرایی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع)، تصریح کرد: تأمین امنیت زائران در طول سال به ویژه اربعین از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه  قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هزینه زیاد سفر به عراق، تصریح کرد: باید مشکلات بین دولت عراق و ایران در حوزه استفاده از مرزهای زمینی و هوایی مرتفع شود تا زائران امام حسین(ع) بدون کمترین دغدغه به عراق سفر کنند.

وی با بیان اینکه سفر به عتبات عالیات باید ارزان و آسان شود، اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانمند، جهت بازسازی و توسعه عتبات عالیات باید تدبیر شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه جانمایی مکان ادرای برای این ستاد در استان ضرورت دارد، گفت: استاندار مازندران و فرماندار ساری برای تحقق این مهم پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به کارنامه خوب ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان اشاره کرد و گفت: پاکدستی و درستکاری دست اندرکاران این ستاد و موکب‌های اربعین باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام
captcha