نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل برگزار شد
کد خبر: 4103157
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی 6 بهمن آمل با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل، مسئول و اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد. ‎

نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه 6 بهمن آملبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل، مسئول و اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل برگزار شد.

سیدعباس حسینی، فرماندار ویژه شهرستان آمل، در این نشست با تأکید بر مردم محور کردن برنامه‌های گرامیداشت حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل اظهار کرد: باید بتوانیم با برنامه‌های اثرگذار و مردم‌محور، اثربخشی برنامه‌های فرهنگی و یادبود این حماسه اسلامی را به صورت ملموس‌تر در سطح شهرستان مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای مراسم گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل باید بتوانیم این مراسم را شهیدمحور و محله‌محور برگزار کنیم، بر ضرورت افزایش مشارکت هیئت‌ها، نهادها و سازمان‌های مردمی در مراسم این هفته تأکید کرد.

در ادامه علی امانی، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل، نیز در این نشست با اشاره به اینکه برای بزرگداشت حماسه اسلامی شش بهمن در سال جاری، کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است، بیان کرد: هفته گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن امسال، از اول تا هفتم‌ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

امانی تصریح کرد: برنامه‌های هفته گرامیداشت 6 بهمن در سه سطح ملی، استانی و شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد بزرگداشت 6 بهمن، هفته جاری با حضرت آیت‌الله جوادی آملی در قم دیدار خواهند داشت، اظهار کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالروز بزرگداشت حماسه اسلامی مردم آمل،  برنامه‌ای در تهران تدارک دیده شده است.

امانی با اشاره به اینکه در استان قم نیز برنامه‌ای برای طلاب و روحانیون مازندرانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه شب خاطره و شب شعر به مناسبت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن در این شهر نیز تدارک دیده شده است.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل از اجرای برنامه‌های استانی حماسه اسلامی 6 بهمن مردم آمل توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: با کمک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز ساخت سریال تلویزیونی با اعتبار چهار میلیارد تومان در شش بهمن امسال با موضوع این حماسه کلید می‌خورد.

انتهای پیام
captcha