شهید «فخری‌زاده» مصداق بارز الگوی جهادی است
کد خبر: 4102820
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

شهید «فخری‌زاده» مصداق بارز الگوی جهادی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: شهید فخری‌زاده مصداق بارز الگوی جهادی برای ساختن ایران قوی است.

حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی میاندورود، حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به فرا رسیدن هفتم آذر دومین سالگرد شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، گفت: دانشمند شهید فخری‌زاده نمونه بارز یک بسیجی عاشق انقلاب و ولایت بود و در مسیر پیشرفت انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر بفرد این شهید والامقام، افزود: شهید فخری‌زاده مهم‌ترین عامل پیشرفت صنعت هسته‌ای، تکنولوژی‌های نوین در حوزه صنعت دفاعی و نظامی بود و مجاهدگونه در این مسیر به شهادت رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آثار پرخیر و برکت دانشمند شهید فخری‌زاده در طول حیات عمر ایشان، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل کینه‌توزی دشمنان نسبت به این شهید والامقام، رشد و توسعه فناوری‌های علمی و هسته‌ای ایران اسلامی بود و این رشد و توسعه مرهون مجاهدت‌های علمی دانشمند شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای راه علم است.

کاظمیان با اشاره به اهمیت تبیین ویژگی‌های شخصیتی دانشمند بسیجی شهید فخری‌زاده تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های جهاد تبیین، شناساندن شخصیت شهدا به ویژه شهدای راه علم و دانشمند شهید فخری‌زاده برای نسل جوان و نوجوان کشور است و الگوگیری از این شهدا امری اجتناب‌ناپذیر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی میاندورود در پایان با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه دومین مراسم سالگرد این دانشمند شهید، خاطرنشان کرد: شهید فخری‌زاده مصداق بارز الگوی جهادی برای ساختن ایران قوی است و به فرموده مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) شهید فخری‌زاده الگوی باور ما می‌توانیم است.

انتهای پیام
captcha