طرح «تربیت مهدوی» در مدارس یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4102006
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

طرح «تربیت مهدوی» در مدارس یزد اجرا می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح «تربیت مهدوی» در مدارس سطح این استان خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: طرح تربیت مهدوی بر اساس آموزه‌های سند تحول بنیادین و مصوبه شورای آموزش و پرورش و با هدف تعمیق و توسعه فرهنگ منور مهدویت در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان استان یزد توسط حوزه پرورشی و اداره قرآن، عترت و نماز تهیه شده و اجرایی می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی عطر انتظار، برپایی مراسم دعای ندبه در مدارس، تولید محتوای الکترونیکی و چند رسانه‌ای، تأسیس صندوق نذر گل نرگس برای پشتیبانی و حمایت از برنامه‌های مهدوی، آموزش و توانمندسازی مهدی یاوران از جمله این فعالیت‌ها است.

غفاریان، برپایی صبحگاه انتظار، گرامیداشت نهم ربیع و نیمه شعبان، احیای دانش‌آموزی شب نیمه شعبان، اردوهای دانش‌آموزی و زیارتی قم و جمکران، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مهدوی فرهنگیان را از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح تربیت مهدوی در استان یزد برشمرد.

انتهای پیام
captcha