انسان با حضور در عرصه جهاد،‌ پاداش شهادت را برای خود تضمین می‌کند
کد خبر: 4101929
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
نماینده ولی فقیه درمازندران:

انسان با حضور در عرصه جهاد،‌ پاداش شهادت را برای خود تضمین می‌کند

نماینده ولی فقیه درمازندران با اراه این مطلب که انسان با حضور در عرصه جهاد،‌ اجر و پاداش شهادت را برای خود تضمین می‌کند.گفت: کسی که جهاد کرد اما شهید نشد، خداوند در روز قیامت اجر شهادت را به شخص جهادگر می‌دهد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی،‌ نماینده ولی فقیه درمازندران، دوم آذر در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع وطن «امیرحسین نیک پور» که در حسینیه هشت بهشت وزراء محله سرخرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تحسین اقدامات بسیجیان در عرصه های مختلف،‌ گفت: مردمان شهر و بخش سرخرود، با تقدیم ۱۸۱شهید بخش و ۴۱شهید در عرصه دینداری و انقلابی بودن و حضور در صحنه های یار ی و حماسه و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند. 

وی با بیان اینکه مومنانی که صداقت دارند یا شهید شده اندو یا منتظر شهادت هستند،‌ افزود: شهادت نتیجه جهاد است. به فرموده رهبری شهادت مزد جهاد است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه کسی که جهاد کرد اما  به فیض شهادت نایل نشد، خداوند در روز قیامت اجر شهادت را به شخص جهادگر می دهد، گفت: حضور در میدان دفاع مهم است و باید مورد توجه همگان باشد. انسان با حضور در عرصه جهاد،‌ اجر و پاداش شهادت را برای خود تضمین کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به جهت عدم همراهی با آشوبگران و اغتشاش گران،‌ جهاد کردند و هم اکنون مجاهد هستند،‌ خاطرنشان کرد: عدم همراهی با پروژه کشته سازی دشمنان انقلاب نوعی جهاد است.   

وی اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی اعلان آمادگی برای حضور در میدان مبارزه با آشوبگران کرده اند و این نیز نوعی جهاد است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: نباید در برابر فتنه و توطئه افکنی های دشمنان انقلاب بی تفاوت باشیم، نهادها، انجمن ها، خواص نباید سکوت کنند، باید هزاران بیانیه در حمایت از نظام و محکومیت اغتشاشات از عوام و خواص در فضای حقیقی و مجازی منتشر شود. 

وی گفت:  وقتی جان و مال و ناموس یک ملت در خطر می‌افتد همه باید پای کار بیایند. طبق همه موازین شرعی و عرفی سکوت در برابر این جریان که باعث گسترش ناامنی می شود، زیبنده نیست.

نماینده ولی فقیه درمازندران با ارایه این مطلب که باید با بصیرت، مقاومت و ولایت‌مداری در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کرد و در صحنه حاضر شد، ادامه داد: باید با این ویژگی‌ها توطئه‌های دشمن را با تمام وجود خنثی کنیم، اکنون ملت با بصیرت ایران بر اساس ولایت‌مداری و دوست داشتن کشور، در محکوم کردن اهداف دشمنان یک صدا فریاد زدند، امروز نوبت خواص است که در برابر اغتشاشات ضد انقلاب در کشور سکوت نکنند.

انتهای پیام
captcha